خانه » تمامی مطالب » اخبار » معاون توسعه مدیریت ومنابع شهرداری تایباد از جذب نیرو جهت مشاغل عملیاتی آتش نشانی در شهرداری تایباد خبر داد؛
معاون توسعه مدیریت ومنابع  شهرداری تایباد از جذب نیرو جهت مشاغل عملیاتی آتش نشانی در شهرداری تایباد خبر داد؛

معاون توسعه مدیریت ومنابع شهرداری تایباد از جذب نیرو جهت مشاغل عملیاتی آتش نشانی در شهرداری تایباد خبر داد؛

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،  معاون توسعه مدیریت ومنابع شهرداری شهرداری اعلام کرد: به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل آتش نشانی شهرداری ها، آزمون استخدام پیمانی برای چهار رشته شغلی مرتبط با آتش نشانی، ۱۸ مرداد امسال توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

 

حسن نگهبان با بیان اینکه سهمیه شهرداری تایباد برای رشته شغلی آتش نشان ۳ نفر و رشته شغلی آتش نشان راننده پایه یک ۳ نفر می باشد، افزود: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از ۱۰ تا ۱۸ تیر به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه و ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنما و شرایط و ضوابط مندرج در آن در موعد مقرر ثبت نام کنند.

معاون اداری مالی شهرداری خاطرنشان کرد: تمامی مراحل ثبت نام ، دریافت هزینه ، برگزاری و اعلام اسامی قبول شدگان بر عهده سازمان شهرداریهای کشور و جهاد دانشگاهی بوده و شهرداریها هیچ نقشی در این فرآیندها ندارند. لذا از همشهریان عزیزی که متقاضی ثبت نام هستند درخواست می شود صرفا از طریق مراجعه به سایت سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

معاون شهردارتایباد در پایان گفت: نظر به اهمیت قدرت بدنی ، آمادگی جسمانی و سرعت عمل در مشاغل عملیاتی آتش نشانی برای نجات جان و مال هم نوعان ، از کلیه قهرمانان ورزشی و نام آوران تایبادی در رشته های مختلف تقاضا می شود در این آزمون شرکت نمایند. ‍

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code