خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد از اجرای عملیات آسفالت و روکش آسفالت خیابان شهید بهشتی خبر داد.
شهردار تایباد از اجرای عملیات  آسفالت و روکش آسفالت خیابان شهید بهشتی خبر داد.

شهردار تایباد از اجرای عملیات آسفالت و روکش آسفالت خیابان شهید بهشتی خبر داد.

 

به گزارش سایت خبری شهردار ی تایباد مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد از اجرای عملیات  آسفالت و روکش آسفالت خیابان شهید بهشتی خبر داد.

وی با اشاره به اتمام آسفالت خیابان های دارالسلام، منتظری و برخی دیگر از کوچه ها و معابر شهر گفت: بحمدالله با وجود ذخیره قیر، و بستر مناسب امکانات و نیروی انسانی متعهد و متخصص، همانگونه که درتقویم کاری شهرداری تایباد برای سال ۹۸ درنظر گرفته شده است، از ابتدای سال بالغ بر ۲۵۰۰۰ مترمربع از معابر شهر آسفالت و یا مرمت شده است و تا پایان سال این مقدار باید به بالای ۱۵۰هزار مترمربع برسد.

 

 

 

مهندس سیدالحسینی مقدار فضای تحت آسفالت و مرمت درخیابان شهید بهشتی را  ۱۳هزارمترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۵۸۵میلیون تومان اعلام داشت و افزود: خوشبختانه با توجه به افزایش بسیاری از هزینه ها، وجود ذخیره قیر موجود در شهرداری باعث شده، هزینه تمام شده برای هر متر مربع آسفالت در شهرداری تایباد از هزینه فعلی در شهرهای مجاور پایین تر تمام شود.

ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد بار دیگر ضمن تقدیر از همکاری و کمک شایان همشهریان عزیز تایبادی در حفظ و حراست از اموال عمومی و خصوصاآسفالت تداماین همراهی را از شهروندان فهیم و شریف تایبادی به مانند گذشته خواستار شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code