خانه » تمامی مطالب » اخبار » نشست تخصصی مسئولین امور اداری و کارگزینی شهرداری های شرق خراسان رضوی به میزبانی شهرداری تایباد برگزار شد.

نشست تخصصی مسئولین امور اداری و کارگزینی شهرداری های شرق خراسان رضوی به میزبانی شهرداری تایباد برگزار شد.

 

به گزارس سایت خبری شهرداری تایباد، نشست تخصصی مسئولین امور اداری و کارگزینی شهرداری های شرق خراسان رضوی به میزبانی شهرداری تایباد در این شهر مرزی برگزار شد.

 

حسن نگهبان معاونت شهرداری تایباد و مسئول کارگزینی این شهرداری با عرض خیرمقدم حضور شرکت کنندگان دراین نشست، خدمت به خلق را فرصتی معنوی و عظیم از طرف خداوند برای بندگان صالح خویش دانست که لحظه لحظه آن عبادت محسوب می شود و افزود: با توجه به شرح وظایف مشخص شده برای واحد کارگزینی، انصاف و عدل باید سرلوحه تمامی مسئولین این واحد در شهرداری ها باشد.

وی شهرداریها را دستگاه اداری مردم نهاد برشمرد و گفت: با توجه به اینکه کلیه مردم هر شهر بنوعی با شهرداری سروکار دارند و ارائه خدمات دراین اداره بر اساس فراهم ساختن شهری ایمن و بانشاط برای شهروندان است، باید توجه داشت که این امر باید با تقویت ارتباط بین مردم و این اداره صورت پذیرد و این مهم در کلیه واحدهای شهرداری مدنظر قرار داشته باشد.

نگهبان با اشاره به شرح وظایف واحد کارگزینی استفاده بهینه از خدمات الکترونیکی در انجام کارهای این واحد را باعث تسریع و تسهیل در امور دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه تطبیق مرخصی های استحقاقی و استعلاجی، کنترل ورود و خروج، تنظیم قراردادها، تنظیم کارکرد ماهیانه پرسنل جهت پرداخت حقوق ماهیانه، امور مربوط به بیمه کارکنان، هماهنگی و انجام امور رفاهی و پیگیری ابلاغهای داخلی و صدور تسویه حساب پرسنل و کارکنان شهرداری  از جمله مسئولیتهای این واحد است، باید بگونه ای عمل کنیم که حق هیچ کس در این امور ضایع نشود.

معاونت و مسئول کارگزینی شهرداری تایباد تقویت ارتباط بین شهرداری های و تبادل تجربیات را باعث پیشرفت در کارها برشمرد و گفت: مطمئنا با ایجاد ارتباط و تبادل تجربیات می توانیم بسیاری از مشکلات و مسائل را را به سادگی حل و برای ارائه خدمات بهتر به همکارانمان اقدام نمائیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code