خانه » تمامی مطالب » اخبار » نشست امام جماعت و هیات امنای مسجد چهارده معصوم(ع) با شهردارتایباد انجام شد.

نشست امام جماعت و هیات امنای مسجد چهارده معصوم(ع) با شهردارتایباد انجام شد.

 

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، طبق روال دیدار و نشستهای هیات امنا و امام جماعت مساجد شهرتایباد باشهردار تایباد در راستای بحث و تبادل نظر در خصوص امورات شهری، امام جماعت و هیات امنای مسجد چهارده معصوم(ع) با مهندس سیدالحسنی شهردارتایباد دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار مهندس سیدالحسینی با بیان فعالیتها و برنامه‌های شهرداری، توسعه و رسیدگی به فضای سبز شهری و عملیات آسفالت و مرمت آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر را از اولویتهای مهم کاری شهرداری درکنار دیگر امور روزانه برشمرد و گفت: با وجود بهره مندی کلیه محلات شهر از نعمت فضای سبز و پارک، در حال حاضر عملیات آسفالت خیابان ها و معابر شهر، بسرعت در حال انجام است و امیدوارم تا پایان امسال به پایان رسد.

شهردارتایباد در خصوص جوی و جداول سطح شهر نیز از نوسازی و انجام عملیات آن قبل از آسفالت و روکش آسفالت خبر داد و اظهار نمود: با توجه به جلوگیری از آبگرفتگی و هدایت روان آبهای طبیعی و حتی برخی منازل که متاسفانه به کوچه وخیابان ها هدایت می شود، تمامی کوچه ها و خیابان ها دارای جداول و جوی تازه هستند و در نهایت بوسیله دو کانال به بیرون از شهر هدایت می شود.

شهردارتایباد به گلایه مردم از شهرداری در خصوص مبالغ اخذ شده توسط شهرداری در اخذ پروانه ساختمانی اشاره نمودو گفت: همشهریان عزیز تایبادی مطمئن باشند اگر طبق قانون و مقررات، عملیات ساخت و ساز خود را بانجام رسانند، هزینه های این امر برایشان خیلی کمتر از مبالغی است که متاسفانه اغلب به علت عدم اطلاع کافی از مقررات آن را متقبل می شوند که بحمدالله و بجرات میتوان گفت تایبادتنهاشهرداری درکشور است که این هزینه را در کمترین رنج قیمت و طی اقساط سه ساله از متقاضیان دریافت می کند.

وی همچنین تعداد و اندازه سرعت گیرها سطح شهر را مربوط به مصوبات شورای ترافیک دانست و گفت: شهردرای تنها به عنوان مجری عملیات ساخت در این شورا دخیل است و در تعداد واندازه این سرعت گیرها که در کنار شکایات برخی از شهروندان رضایت برخی دیگر را نیز بهمراه دارد، دخالتی ندارد.

حجه السلام آشفته امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع) نیز دراین نشست با تقدیر از عملکرد شهرداری، در راستای پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر، خدمت به خلق را فرصتی الهی برای برگزیدگان خدا در مسندهای مختلف برشمرد و تقویت ارتباط بین شهرداری و هیات امنای مساجد در جهت رفع مشکلات و رسیدگی و پیگیری امورات شهری را مفید و اثر گذار دانست.

وی با تاکید بر گستردگی کار مجموعه شهرداری، آموزش شهر نشینی و مباحث اخلاقی واجتماعی در فضاهای سبزشهری و پارکهای سطح شهر را پیشنهاد داد و گفت: مطمئنا شهروندان زمانی که نسبت به جایگاه و وظایف خود در جامعه شهری مطلع باشد، می توانند بازوئی توانمند برای شهرداری و دیگر دستگاه های اجرائی باشند.

در این دیدار چند تن دیگر از هیات امنا به بیان برخی مشکلات در سطح شهر از جمله کمبود سطل های زباله، نامگذاری و ترتیب شماره پلاک برخی کوچه ها، نظم آبیاری درختان کنار پیاده روها و … اشاره نمودند که در حاشیه همین جلسه  نکات مطرح شده از سوی شهردار به مسئول واحد خدمات شهری، جهت پیگیری و رفع آن انتقال گردید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code