خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلین تبریک و تهنیت گفت.

شهردار تایباد در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلین تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد در آستانه حلول شوال و فرارسیدن عیدسعید فطر، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد در پیامی ضمن ارزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلیمن و شهروندان متدین تایبادی این عید فرخنده را به همگان تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛
‌ بانگ رمضان، نجوای بهار معنویت و قرآن با ترنم دعا و زمزمه‌های نیمه شبان چه خوش بی‌برگی عصیان و نافرمانی را به شکوفایی و سبزینگی بندگی بدل کرد. هفت شهر عشق را پیمود و دیو نفس را بر زمین افکند تا سرود پیروزی عبودیت باری تعالی بر نفس را در عید سعید فطر به جشن بنشینیم.
آری، فاتحان عرصه جهاد اکبر را شایسته نیست که از پس این پیروزی، در گرداب معصیت و نافرمانی در غلطند و دیگر بار اسیر نفس فرومایه شوند و عزت خدایی را با هر چیزی به جز حضرتش معاوضه کنند.
و اینک هنگامه آن تحول عظیم است، وقت درو کردن آنچه کِشتیم ، رهسپار شدن در جاده بندگی با نفسی تازه و کوله باری سبک و پر بها از عبودیت در محضر حضرت حق تعالی.
و بار الها تو را شاکریم که توفیق یک ماه بندگی به درگاهت را بر ما عطا فرمودی و مارا بر سفره کرامت و مهربانی و عبودیت خویش فراخوانده و ما را از دریای بیکران محبت بهره مند ساختی.
عید سعید فطر، این فرخنده ایام و خجسته روز که جشن بندگی خداوند و شکوفایی درخت پر ثمر ایمان است را بر تمامی مسلمین بالاخص اهالی شریف و ارجمند تایباد طیبات تبریک و تهنیت گفته و آرزوی توفیق بیش از پیش همگان در مسیر عبودیت خدواند رحمان را از درگاه ربوی‌اش مسئلت دارم.

و من الله التوفیق
ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code