خانه » تمامی مطالب » اخبار » قیام ۱۵ خرداد و وجود امام راحل(ره) از شناسه های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود.

قیام ۱۵ خرداد و وجود امام راحل(ره) از شناسه های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 ۱۴ خرداد ماه یادآور غم جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی  و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

بدون تردید نقش این بزرگ مرد همیشه جاودان تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه  قیام ۱۵ خرداد۱۳۴۲ که نقطه آغازی برای طوفان عظیم انقلاب اسلامی است،بی بدیل بوده است.

ملت بزرگ ایران ، تا همیشه ی تاریخ نام و یاد و سیره عملی امام خمینی را به خاطر خواهند داشت و ۱۵ خرداد که به تعبیر امام خمینی،  اوّلین خروش تاریخی و تاریخ ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهان، مخالفت با سیاستها و برخوردهای ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند. اگر نبود خونهای پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خداجوی ایران، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود. خون شهیدان ۱۵ خرداد ۴۲ بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود.

در سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، که میلیون ها ایرانی دلدار و مشتاق، آماده گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگمردی هستند که تاریخی‌ترین انقلاب سده‌های اخیر را رهبری و هدایت کرد و تاآخرین روزها و لحظات حیات بابرکت و شریف خویش، دغدغه عزت اسلام و ایران را داشت،ضمن تسلیت به تمامی رهروان و سالکان آن امام فقید، سالروز قیام خونین۱۵ خرداد را گرامی داشته و عزت و سربلندی ایران و ایرانیان را از درگاه حضرت احدیت آرزومندیم…

 

شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code