خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد از اتمام علمیات آسفالت خیابان دارالسلام خبر داد.
شهردارتایباد از اتمام علمیات آسفالت خیابان دارالسلام خبر داد.

شهردارتایباد از اتمام علمیات آسفالت خیابان دارالسلام خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهردار ی تایباد، در گرمای طاقت فرسای اردیبهشت و خرداد و نیز همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، تلاشگران واحد عمران وآسفالت شهرداری تایباد عملیات آسفالت خیابان دارالسلام را به انتهای رسانده اند.

مهندس ایوب سیدالحسینی با اعلام این خبر عنوان داشت: عملیات آسفالت و روکش آسفالت خیابان دارالسلام به عنوان یکی از ورودی و خروجی های اصلی شهر تایباد به سمت خواف و جنوب کشور، در  ۱۲هزارمترمربع  و هزینه ای بالغ بر ۴۸۰میلیون تومان رادر برداشته است.

شهردارتایباد به اشاره به کار طاقت فرسای کارکنان و پرسنل مسئول آسفالت واحد عمران، با تقدیر از این زحمت کشان، تلاش آنان در گرمای این روزها که با زبان روزه انجام میگیرد را بمانند جهاد اکبر تشبیه کرد که هیچ زبانی قادر به وصف آن نیست.

وی تلاش در راستای امنیت و آسایش شهروندان عزیز تایبادی را خواست و هدف مهم تمامی کارکنان و پرسنل خدوم مجموعه شهرداری برشمرد و گفت: آنچه میتواند خستگی را از تن ما درآورد، رضایتمندی و خرسندی شهروندان عزیز تایبادی است که انشالله بتوانیم در تحقق آن سربلند باشیم.

ایوب سیدالحسنی با یادآوری این امر که در سال جاری ۱۵۰هزار مترمربع از خیابان ها و معابر شهر آسفالت و روکش آسفالت خواهد شد گفت: اهالی شریف تایباد که  در محل کار و زندگی آنها معابر، خیابان و کوچه‌ای فاقد آسفالت یا دارای آسفالت معیوب است، می توانند بامراجعه به شهرداری و یا تماس با شماره ۱۳۷ و ۵۴۵۲۲۲۶۵ موضوع را باطلاع همکاران ما در شهرداری برسانند تا در اسرع وقت جهت انجام عملیات آسفالت یا مرمت آن اقدام گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code