خانه » تمامی مطالب » اخبار » اعضای شورای شهر تایباد خواستار مشارکت بیشتر بانوان در امور شهری شدند.
اعضای شورای شهر تایباد خواستار مشارکت بیشتر بانوان در امور شهری شدند.

اعضای شورای شهر تایباد خواستار مشارکت بیشتر بانوان در امور شهری شدند.

 

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد در دیدار اعضای پارلمان مشورتی بانوان شهرستان با نمایندگان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر تایباد، شیراحمد جهانی رئیس شورای شهر تایباد، خواستار مشارکت بیشتر بانوان در امورات شهری شد.

جهانی با اشاره به نقش موثر زنان در مدیریت خانواده به عنوان هسته اصلی و بنیان تمامی جوامع بشری و نیز اثر گذاری این قشر در تربیت و ساخت آینده جامعه، حضور بانوان در مسائل اجتماعی و شهر نشینی را موجب تقویت پیشرفت و توسعه های فعالیتها و برنامه های اداره شهرها و جوامع برشمرد.

رئیس شورای شهر تایباد با بیان اینکه ۵۰درصد ازهر جامعه را زنان تشکیل میدهند ابراز داشت، با توجه به این آمار، این قشر از جامعه می بایست نقش موثرتری در فرایند برنامه ریزی و امور اجرائی فعالیتهای شهری، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت وسلامت و … داشته باشند.

شیراحمد جهانی با ابراز تاسف از عدم حضور بانوان در شورای شهرتایباد، گفت: خوشبختانه باتعاملات و رایزنی های انجام شده، این شورا به نحو شایسته ای از اندیشه و فکر پویای برخی بانوان فرهیخته و توانمند شهر و شهرستان همواره بهره جسته و آمادگی خود را برای مشارکت بیشتر بانوان در این شورا اعلام می دارد که با توجه به این امر جای خالی بانوان را می توان در تصمیم گیری ها و دیگر امور شورای شهر زیاد حس ننمود.

در این جلسه خانم مجیدی رئیس پارلمان مشورتی بانوان شهرستان تایباد نیز با تقدیر از توجه و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر تایباد در فعالیت ها وبرنامه های این پارلمان، از آمادگی بیشتر این پارلمان در خصوص همکاری با شورای اسلامی شهر تایباد و شهرداری خبر داد .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code