خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار و اعضای شورای شهرتایباد در جمع اهالی خیام، به مسائل این منطقه پرداختند.
شهردار و اعضای شورای شهرتایباد در جمع اهالی خیام، به مسائل این منطقه پرداختند.

شهردار و اعضای شورای شهرتایباد در جمع اهالی خیام، به مسائل این منطقه پرداختند.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، در ادامه اجرای طرح مسجد گردشی که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و تنی چند از مسئولین واحدهای شهرداری در مساجد سطح شهر جهت بررسی اموارت و مشکلات محلات، اجرا می گردد، اینبار اهالی منطقه خیام، میزبان این جلسه بودند.

در این جلسه که درمسجد امام حسین(ع) خیام برگزار شد، مهندس ایوب سیدالحسینی شهردار تایباد با اعلام گزارشی از عملکرد شهرداری درمنطقه حیام به تجهیز پارک خیام و نیز احداث پارک خطی در این منطقه اشاره نمود و بیان داشت: خوشبختانه به رغم مشکلات مالی شهرداری، توانستیم نسبت به تجهیز امکانات پارک شهدای گمنام نیز اقدامات ارزنده ای را بانجام رسانیم که امیدواریم با همراهی وهمکاری اهالی خیام و استفاده بجا از این اماکن عمومی شاهد اوقات فراغت، بهینه و نیز بانشاط همشهریان عزیز باشیم.

مهندس ایوب سیدالحسینی به باران های روزهای اخیر ماه اشاره کرد و با یادآوری آبگرفتگی بیشتر محلات خیام درگذشته، نسبت به عدم آبگرفتگی در این روزهای ابراز خرسندی نمود و گفت: خوشبختانه با لایروبی بموقع جداول این منطقه که منتهی به کال مأوا می شود، مشکلی برای آبگرفتگی در خیام نداشتیم.

شهردار تایباد با گله مندی از برخی شهروندان که در فاضلاب خانگی خود را به سمت کوچه و خیابان هدایت می کنند، گفت: متاسفانه بیشتر آسیب آسفالت، کانالها، جوی ها و حتی بهداشت و سلامت مردم، نشات گرفته از همین فاضلابها است و نتظار میرود، همشهریان فهیم و شریفی که اب باران و یا فاضلاب آنان به داخل کوچه هدایت می شود، در خصوص حفر چاه در منازل خود اقدام کنند و شهرداری هم در این راستا جهت کمک به این عزیزان از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود.

شیراحمد جهانی رئیس  شورای شهر تایباد نیز در این جلسه با تبریک سال نو و ابراز همدردی با هموطنان سیل دیده، نسبت به ارتباط بیشتر مساجد با اعضای شورای شهر تاکید ورزید و گفت: بی تردید ارتباط بیشتر بین مساجد، شورایاران و همشهریان عزیز با خادمین خود ردشهردرای و شورا می تواند زمینه ساز رشد وتوسعه بیشتر شهر در تمامی ابعاد گردد.

وی تلاش در جهت رفع مشکلات شهر و شهرستان را نیازمند عزم جهادی تمامی دستگاه های اجرائی و مطالبه گری همشهریان برشمرد و افزود: متاسفانه روحیه مطالبه گری مردم در تایباد باعث شده، بسیاری از مشکلات همشهریان عزیز و منطقه کهنه و رفع آن دچار مشکل شود که امیدواریم با همراهی وهمکاری همه عزیزان بتوانیم در استای بهبود اوضاع اشتغال، امور فرهنگی و اجتماعی و زدودن محرومیت از چهره شهرستان مرزی تایبادا قدامات ارزنده ای را با کمک مسئولین ارشد کشوری، استانی و شهرستان بانجام رسانیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تایباد  نیز در این جلسه توجه و رسیدگی به بهداشت و سلامت مردم را از اولویتهای کاری در شورای شهر و شهرستان برشمرد و افزود: متسافانه بزعم رایزنی و پیگیری های زیاد، هنوز مشکل اخذ زمین جهت احداث بیمارستان راه بجائی نبرده و با توجه به افزایش جمعیت و نیاز مبرم منطقه به بیمارستانی مجهز و بزرگتر در دستور کار ما قرار دادکه امیداوریم مسئولین مربوطهدراین خصوص اقدام عاجلی را مبذول دارند.

محمدخدادادی به موقعیت استراتژیک شهرستان اشاره نمود و بیان داشت: ماهم به عنوان نماینده مردم، بر این موضوع که مردم آنگونه که باید از مزیت و مزایای گمرک و مرز دوغارون بهره مند نیستند واقفیم، اما دراین راستا رایزنی هائی انجام دادیم تا حداقل بتوانیم در خصوص اشتغال جوانان شهرستان در این محل گامی هر چند کوچک را برداریم.

در این جلسه امام جماعت مسجد امام حسین(ع) و تنی چند از اهالی خیام نیز با اعلام رضایت کامل از تلاش های صادقانه و موثر شهرداری و شورا در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر و بالاخص منطقه خیام، جهت هرگونه همکاری با شهرداری اعلام آمادگی نمودند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code