خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد، مبلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را به جامعه شریف تایباد تبریک و تهنیت گفت.

شهردارتایباد، مبلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را به جامعه شریف تایباد تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد در این پیام آورده است:  

در خجسته روز ۱۳ رجب،  علی ابن ابیطالب اسطوره عدالت، مردانگی و جوانمردی و والاترین الگوی شهامت و دیانت دیده به جهان گشود .

سیزدهم رجب، چه زیباروزی برای رسیدن به ملکوت و از خاک به افلاک رسیدن، مدرسه ای برای خود سازی، رسیدن به آرامش روح و روان و حضور در بهشت آرزو و استجابت دعاست.

عاکفان کوی حقیقت در هنگامه تحول و زمان عرشی شدن فرشیان با حضور در صحن و سرای دوست بر سفره ایی از مغفرت و بخشایش الهی با رهانیدن خود از مسائل دنیوی و روزمره به خداجویی، خداطلبی و خداخواهی می پردازند.

اینجانب با تبریک میلاد مسعود و فرخنده مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و روز پدر بعنوان تفسیر ایثار و گذشت و محبت و ایستادگی و نیز آرزوی مغفرت واسعه الهی برای پدرانی که در جوار رحمت حق آرام گرفته اند، امیدوارم  با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی امیرمؤمنان حضرت علی(ع) در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

 

ومن الله التوفیق

مهندس ایوب سیدالحسینی، شهردارتایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code