خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردارتایباد : در۱۰ماهه نخست سال ۹۷ ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال در شهرتایباد بهره‌برداری رسیده است.
شهردارتایباد : در۱۰ماهه نخست سال ۹۷  ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال در شهرتایباد بهره‌برداری رسیده است.

شهردارتایباد : در۱۰ماهه نخست سال ۹۷ ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال در شهرتایباد بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش سایت خبری شهردار یتایباد، مهندس ایوب سیدالحسینی اظهار کرد: این خدمات در راستای سلامت و پویایی شهر و شهروندان در این مدت انجام شده است.

وی با اشاره به طرح‌های رفاهی در تایباد افزود: این پروژه‌ها شامل پارک ۱۴ هکتاری طبیعت با هزینه حدود ۳۰ میلیارد ریال، راه‌اندازی مجتمع تجاری داخل محوطه ترمینال با ۶۰۰ متر زیر بنا و محوطه سازی با اعتبار حدود پنج میلیارد ریال، احداث، کاشت و تجهیز پارک خطی خیام، بهسازی و توسعه تالار خوشبختی و توسعه پیست سلامت به طول ۱۵۰۰ متر است.

شهردار تایباد بیان کرد: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب شرب و صرفه‌جویی در مصرف این نعمت الهی طرح جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در بلوار شهید اسحاق اسدیان و بلوار امام علی (ع)  با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد؛ همچنین در همین ارتباط به طول ۱۲۰۰ متر از بیمارستان تا ابتدای جاده کشتارگاه با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال لوله‌گذاری انجام گرفته و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب فضای سبز با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

وی تصریح کرد: ساماندهی محل دفن زباله و احداث ترانشه‌های جدید، ساخت باسکول در راستای اجرای طرح مدیریت پسماند، نصب باسکول و ساخت نگهبانی در محل دفن زباله با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، کاشت گل‌های فصلی در استقبال بهار به منظور زیباسازی شهر و بهره‌برداری از گلخانه ۱۰۰۰ متر مربعی شهرداری با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

سیدالحسینی گفت: ۲۵۰۰  مترمربع موزاییک با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال، موزاییک فرش ۱۵ هزار مترمربع و تایل فرش ۹ هزار متر مربع در راستای بهسازی شهر و خدمات رسانی به شهروندان صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: جدول گذاری  به طول ۲۳۰۰ متر و با اعتبار ۵۷۵ میلیون ریال، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در منطقه سروش به منظور جلوگیری از هدر رفت آب باران و جدول آب‌رو به طول ۳۰ هزار متر از دیگر اقدامات این شهرداری به مردم تایباد بوده است.

شهردار تایباد گفت: توسعه و آبادانی شهری یکی از وظایف اصلی شهرداری‌هاست و در همین رابطه در سال جاری ۶ هزار مترمربع آسفالت با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، خرید دستگاه خط کشی خیابان‌ها و خط کشی خیابان‌های سطح شهر، آسفالت و ترمیم معابر شهری، آسفالت ۹۸ هزار متر مربع، خط کشی عابر پیاده با رنگ دو جزئی، خط کشی و نصب تابلوهای کمربندی جمهوری اسلامی (کمر بندی شرقی) و تجهیز تقاطع‌های چهارراه داوودی، چهارراه برق مزار، و چهارراه منتظری به چراغ فرماندهی از اهم خدمات این نهاد به شهروندان تایبادی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: توسعه، آبادانی و رفع مشکلات و معضلات سطح شهر در گرو همکاری شهرداری و شورای شهر بوده و این ۲ نهاد با اتحاد و همدلی هر چه بیشتر می‌توانند در راستای رفع مشکلات شهری و دغدغه‌های مردم گام بردارند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code