خانه » تمامی مطالب » اخبار » بزرگترین پارک شرق خراسان در تایباد به بهره برداری رسید.
بزرگترین پارک شرق خراسان در تایباد به بهره برداری رسید.

بزرگترین پارک شرق خراسان در تایباد به بهره برداری رسید.

مهندس ایوب سیدالحسینی،شهردارتایباد:

از ویژگی های مهم  شهرداری تایباد، بهره مندی و استفاده  از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی بومی است.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، همزمان با ایام الله دهه فجر، پارک جنگلی طبیعت به عنوان  بزرگترین  پارک در شرق خراسان با نام پارک جنگلی طبیعت به بهره برداری رسید.

شهردارتایباد دراین خصوص بیان داشت: پارک ۱۴ هکتاری طبیعت در منطقه ای کم برخوردار و جنب جاده کمربندی و ترانزیتی در جنوب شهر تایباد واقع شده است که در سال ۹۵ با حضور مهندس رشیدیان استاندار سابق خراسان رضوی با اعتبار ۳۰میلیارد ریال کلنگ آن به زمین زده شد.

شهردارتایباد افزود: بحمدالله با سعی و تلاش مجموعه کارکنان و پرسنل شهرداری و همچنین مسئولین شهرستان توانستیم در کمتر از ۳ سال این پروژه را با بهره مندی از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی بومی، به پایان رسانده و در ایام دهه فجر با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی و هیات همراه و نیز مسئولین شهرستان، معتمدین و بزرگان شهرستان، افتتاح و جهت رفاه شهروندان عزیز پیشکش نمائیم.

شهردار تایباد با اشاره به امکانات پارک طبیعت بیان کرد: محوطه بازی کودکان، نمازخانه، سرویس های بهداشتی مجزا، آلاچیق و خانه نگهبان از امکانات این مکان تفریحی و گردشی برای شهروندان است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت احیای بازی های بومی و محلی برای اولین بار در تایباد گود کشتی با چوخه در این مکان پیش بینی و راه اندازی شده است.

وی افزود: توسعه پیست سلامت به طول ۱۵۰۰ متر، احداث، کاشت و تجهیز پارک خطی خیام، آسفالت، خط کشی و نصب تابلوهای کمربندی جمهوری اسلامی (کمر بندی شرقی) و افتتاح ۶۴ باب مغازه تجاری در داخل پایانه مسافربری از اهم طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری تایباد در دهه فجر سال جاری بود.

سیدالحسینی عنوان کرد: شهرستان مرزی تایباد دروازه ورودی کشور از سمت شرق محسوب می شود و زیبایی آن نیاز به همت همگانی دارد از این رو مبلمان شهری و تأمین امکانات رفاهی در اماکن عمومی نیاز توسعه هر منطقه به شمار می آید و این شهرداری در همین راستا اقدامات موثری را انجام داده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code