خانه » تمامی مطالب » اخبار » فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی
فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام، به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

عناوین موضوعی

دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن تمرکز بر منابع مرتبط با سیره حضرت امام رضا علیه السلام، دارای بخشی ویژه با محوریت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام خواهد بود.

قالب‌های رقابتی

علاقه‌مندان به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند در دو قالب کتابخوانی و هنری به رقابت در رشته‌های مختلف بپردازند. در قالب کتابخوانی، امکان مشارکت در جشنواره از طریق انتخاب کتاب متناسب با گروه سنی و رشته مورد نظر میسر است. در قالب هنری، افراد در تمامی گروه‌های سنی می‌توانند با استفاده از احادیث منتخب در کتاب «نادانی دشمن ماست؛ پنج حدیث از امام حسن عسکری (علیه السلام)» در رشته‌های هنرهای تجسمی، دست‌سازه، داستان و شعر، هنرهای دیجیتال متناسب با علاقه‌مندی خود شرکت کنند.

علاقمندان جهت شرکت تا  ۱ تیرماه ۱۴۰۲  جهت شرکت در جشنواره و ارسال آثار می توانند به نشانی: razavi.samakpl.ir مراجعه نمایند.

تماس با دبیرخانه: مخاطبان می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۵۱۴۹۳ و پست الکترونیک samak@iranpl.ir با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code