خانه » تمامی مطالب » اخبار » در ادامه اجرای طرح مسجد گردشی، مشکلات و مسائل شهری منطقه مومن آباد، در دست بررسی و پیگیری قرار گرفت.
در ادامه اجرای طرح مسجد گردشی، مشکلات و مسائل شهری منطقه مومن آباد، در دست بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در ادامه اجرای طرح مسجد گردشی، مشکلات و مسائل شهری منطقه مومن آباد، در دست بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، در ادامه اجرای طرح مسجد گردشی، مهرداد کریم زاده شهردار تایباد به اتفاق رئیس و تنی چند از اعضای شورا و معاونین توسعه مدیریت و منابع و خدمات شهری شهرداری، با حضور در مسجد ابوذر غفاری(ع) از نزدیک پاسخگوی برخی از مسائل و مشکلات اهالی منطقه مومن آباد شدند.

محمد خدادادی ریاست شورای اسلامی شهر تایباد در این دیدار با اشاره به اینکه تحقق مطالبات بحق همشهریان عزیز تایبادی، مهمترین دغدغه اعضای شورای اسلامی در دوره ششم بوده و می باشد، با قدردانی از زحمات دکتر کریم زاده شهردار، معاونین و کلیه پرسنل مجموعه شهرداری، اظهار داشت؛ امروز بزعم تمامی مشکلات اقتصادی و کمبودها، اقدامات ارزنده‌ای در پیشرفت و توسعه شهر مرزی تایباد در حوزه های مختلف شهری صورت گرفته که ماحصل آن رضایتمندی اهالی شریف تایباد از مجموعه شهرداری و شورا می باشد.

وی ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری را وسیله ای مناسب برای تامین هزینه های شهرداری در ارائه خدمات مطلوب و ارزنده به شهروندان برشمرد و افزود: کاهش هزینه های شهروندان در قبال کسب مجوز ساخت و ساز، صدور پروانه، عوارض‌های مختلف سالیانه و دیگر منابع درآمدی شهرداری از سوی شهروندان از دیگر مزایای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری است.

همچنین در ادامه شهردار تایباد با قدر دانی از همراهی و همکاری اهالی شریف تایباد با خادمین خویش در شهرداری، اظهار داشت: تمامی کوچه ها و معابر منطقه مومن آباد آسفالت شده و ست های ورزشی و بازی کودکان در پارک لادن بهسازی و مرمت شده اند،

کریم زاده افزود: عملیات تسطیح کنار کال مومن آباد  بزودی اجرائی خواهد شد و در خصوص انتقال تیربرق واقع در ابتدای خیابان روبروی مسجد ابوذر نیز با هماهنگی اداره برق مراحل انتقال آن انجام خواهد گرفت.

یوسف یوسفی رئیس شورای شهرستان تایباد هم در این دیدار مردمی ایجاد اشتغال برای جوانان شهر را از دغدغه های مهم اعضای شورا برشمرد و افزود: چشم ما نباید به دست مسئولین جهت رفع مشکلات مردم باشد، باید به دولت به چشم تسهیلگر نگاه کنیم و خودمان کار را پیش ببریم.

در ادامه این دیدار، برخی از شهروندان به بیان مشکلات خود پرداخته و اعضای شورا و شهردار، نسبت به رفع مشکلات و مسائل بحق اهالی مومن آباد قول همکاری و مساعدت دادند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code