خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد در پیامی روز کارگر را به جامعه شریف کارگری تبریک و تهنیت گفت.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد در پیامی روز کارگر را به جامعه شریف کارگری تبریک و تهنیت گفت.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد در پیامی روز کارگر را به جامعه شریف کارگری تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد،دکتر مهرداد کریم زاده، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، در پیامی ضمن تبریک روز جهانی کارگر به جامعه کارگران شریف تایبادی و دیگر عزیزان فعال در این حوزه در اقصی نقاط این کره خاکی جایگاه کار و کارگر در آموزه های اصیل، غنی و متعالی اسلام را ویژه و خاص برشمردند…

متن این پیام بدین مضمون است؛

کار و کارگر از آغازین لحظات خلقت معنا و با گذشت زمان و اوج گیری تمدن های بشری، ناشی و متاثر از تلاش های شگرف و فعالیت خستگی ناپذیر انسانها، معنی و مفهومی خاص پیدا کرده است.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.
فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارند، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می کنند.

اینجانب ضمن تقدیر از عزم و تلاش کارگران متعهد و پرتلاش شهرداری تایباد، این روز خجسته را به یکایک عزیزان کارگر در هر صنعت و حوزه ای تبریک عرض نموده، توفیق و سلامتی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code