خانه » تمامی مطالب » اخبار » ایام شهادت مولی الموحدیدن حضرت علی(ع)، بر تمامی مسلمانان و دوستداران و سالکان راه آن حضرت، در تمامی ادیان الهی تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.
ایام شهادت مولی الموحدیدن حضرت علی(ع)، بر تمامی مسلمانان و دوستداران و سالکان راه آن حضرت، در تمامی ادیان الهی تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

ایام شهادت مولی الموحدیدن حضرت علی(ع)، بر تمامی مسلمانان و دوستداران و سالکان راه آن حضرت، در تمامی ادیان الهی تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا انزلناه فی لیله القدر

 

مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردنگی و حماسه آفرینی و الگوئی والا برای تمامی مسلمانان متدین  و دیگر پیروان ادیان الهی است که در بهترین ماه و روزهای پر فضلیت رمضان، شهد شیرین و گوارای شهادت از سوی پروردگار به آن بزرگ مرد تاریخ هدیه شد.

بی تردید ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع) و لیالی پر برکت قدر، برای مشتاقان درک و لقاء محبوب، فرصتی بی بدیل بوده  تا با احیاء این شب ‌ها و حضور در مساجد، ناب ترین و زلال ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند  و خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات خوان گسترده الهی را در شب های پر برکت قدر نصیب ما فرموده و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت امیرالمومنین حضرت علی(ع)، زیر باران رحمت ماه مبارک رمضان بایستیم تا جان هایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است دست یابیم…

 

ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به حضور تمامی مومنین و دوستداران و سالکان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی همشهریان عزیز در ماه سراسر خیر وبرکت رمضان، توفیق خدمتگزاری بیشتر به هشمهریان عزیز تایبادی را از درگاه حی متعال خواستاریم.

 شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code