خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد از هرس ۱۲۰ هزار اصله درخت در سال گذشته خبر داد.
شهردار تایباد از هرس ۱۲۰ هزار اصله درخت در سال گذشته خبر داد.

شهردار تایباد از هرس ۱۲۰ هزار اصله درخت در سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، مهرداد کریم زاده شهردار تایباد، با قدردانی از زحمات کارکنان اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تایباد، از هرس ۱۲۰ هزار درخت در سال ۱۴۰۱ و بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قسمت عمده ای از آب مصرفی فضای سبز، آب غیر شرب می باشد، اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به تخصص و تجربه مسئولین مربوطه، تمامی گلها و گیاهان کاشت شده در سطح شهر که محصول گلخانه های شهرداری می باشد، مطابق با آب و هوای منطقه بوده که این امر ضمن افزایش عمر درختان و گیاهان، در صرفه جوئی هزینه ها نیز تاثیر بسزائی خواهد داشت.

مهرداد کریم زاده با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۰۰هزار اصله درخت در سطح شهر تایباد موجود می باشد، گفت: خوشبختانه هنوز هم با همت شهروندان فهیم تایبادی، این شهر مرزی بزعم آب و هوای گرم و خشک خود، دارای رتبه نخست سرانه فضای سبز کشور می باشد.

شهردار تایباد همچنین با تبریک فرارسیدن روز سیزده بدر و روز طبیعت، از شهروندان شریف تایبادی درخواست نمود تا با احترام گذاشتن به طبیعت خدادادی، این ودیعه گذشتگان را قدر دانسته و به درستی آن را به آیندگان تحویل نماییم…

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code