خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار و پرسنل مجموعه شهرداری تایباد، طی پیامی فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را به محضر مردم شریف تایباد تبریک و تهنیت گفتند…
شهردار و پرسنل مجموعه شهرداری تایباد، طی پیامی فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را به محضر مردم شریف تایباد تبریک و تهنیت گفتند…

شهردار و پرسنل مجموعه شهرداری تایباد، طی پیامی فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را به محضر مردم شریف تایباد تبریک و تهنیت گفتند…

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، مهرداد کریم زاده شهردار و پرسنل مجموعه شهرداری تایباد، طی پیامی فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان را به محضر مردم شریف تایباد تبریک و تهنیت گفتند….

متن این پیام بدین شرح است؛

 

یامقلب القلوب و الا بصار،حول حالنا الی احسن الحال

 

در قاموس زیبای طبیعت ،آغاز فصل بهار، پیامی نوید بخش برای همه ما انسانها دارد که همراه با شکفتن شکوفه های بهاری و دمیدن روح تازه به کالبد طبیعت از سوی ذات صانع باری‌تعالی، ما انسانها  نیز روحی تازه گرفته و با امید به آینده ای روشن در راه تکامل و پویایی و خدمت به همنوعان خود گام برداریم.

      همزمانی و آغاز بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان تقارنی مبارک  است و چه زیباست درس آموختن از طبیعت، بهاری شدن و باز کردن دریچه دل به شادابی و معنویت. که سعادت دنیا و آخرت را بدنبال خواهد داشت.

در این میان همراه با طراوت دوباره طبیعت به مدد الهی ، فرصتی دست داده است تا ضمن مرور بر یک سال فعالیت خادمین مردم شریف تایباد در شهرداری،  در عرصه های مختلف و بهره بردن از تجربیات شیرین و تلخ در سال گذشته ، راهبردی روشن برای حرکتی پویا در سال آینده را پیش روی خود قرار دهیم .

   حلول سال نو که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی هموطنان علی الخصوص شهروندان تایبادی، تبریک وتهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند متعال برای همه مسئلت می نماییم.

 

با امتنان

شهردار و مجموعه کارکنان شهرداری تایباد

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code