خانه » تمامی مطالب » اخبار » بمناسبت روز شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، از اقدامات ارزنده دکتر کریمزاده قدردانی نمودند.
بمناسبت روز شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، از اقدامات ارزنده دکتر کریمزاده قدردانی نمودند.

بمناسبت روز شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، از اقدامات ارزنده دکتر کریمزاده قدردانی نمودند.

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، به مناسبت ۲۵ اسفندماه روز شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، با حضور در دفتر دکتر مهرداد کریم زاده از اقدامات و تلاش های ارزنده شهردار تایباد قدردانی و تقدیر نمودند.

محمد خدادادی رئیس شورای شهر تایباد به نیابت از اعضای شورای اسلامی شهر، مجموع تغییرات مثبت حاصله در سطح شهر تایباد را مرهون تعامل و همکاری شهردار ارزشمند تایباد با  شورا و درایت، تجربه و تخصص دکتر کریم زاده برشمرد و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر تایباد در پاسخ به رای و انتخاب مردم شریف تایباد، خداوند سبحان  را شاکرند که توانستند با انتخاب شهرداری اصلح و مدبر، موجبات رضایتمندی شهروندان عزیز تایبادی را فراهم آورند.

وی ایجاد رابطه صحیح و اصولی با نهادها و ارگانهای دولتی و اخلاق مداری را از شاخصه های مهم شهردار تایباد برشمرد و افزود: امید است در کنار تعامل و همدلی و با بهره مندی از توان نیروهای متخصص در شهرداری، درهر لحظه شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه این دیار کهن باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code