خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهرداد کریم زاده از آماده باش کامل نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.
مهرداد کریم زاده از آماده باش کامل نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

مهرداد کریم زاده از آماده باش کامل نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مهرداد کریم زاده شهردارتایباد با تبریک فرارسیدن سال نو و شب چهارشنبه سوری، از اهالی شریف و فهیم تایبادی درخواست کرد تا این سنت دیرینه را طبق رسم و رسومات اصلی و دیرینه آن بانجام رسانند و از انجام اقداماتی که موجب بروز آتش سوزی و خطرات و حوادث ناگوار دیگر می شود، پرهیز نمایند.

شهردار تایباد با اعلام خبر آمادگی کامل پرسنل سازمان آتشنشانی و امداد و نجات شهرداری در دو ایستگاه، جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری اظهار داشت:  تیم های امداد و نجات و اطفاء حریق در اقصی نقاط شهر مستقر شده تا شبی آرام و بدور از دلهره را همراه با خاطره سازی های زیبای شهروندان در شب چهارشنبه سوری برای همشهریان گرانقدر تایبادی رقم زنند.

وی رعایت کامل نکات ایمنی و زنده نگه داشتن این سنت دیرینه و شادی آفرین را مستلزم رعایت نکات ایمنی، احتیاط کامل و دوری از هرگونه اقدامات خطرآفرین برشمرد و افزود: انشالله شهروندان عزیز از هرگونه اقدام که باعث بروز حوادث دلخراش و ناگوار گردد، جلوگیری نمایند .

شهردار تایباد شماره‌های ۱۲۵ ـ ۱۳۷ ـ ۵۴۵۲۲۲۲۲ ـ ۵۴۵۲۲۲۶۵ و شماره موبایل ۰۹۱۵۴۱۲۹۷۰۷ را جهت اطلاع و گزارش شهروندان در خصوص هرگونه حادثه در شب جاری اعلام داشت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code