خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: فرش قرمز استقبال از بهار در تمامی محلات شهر، پهن خواهد شد…
شهردار تایباد: فرش قرمز استقبال از بهار در تمامی محلات شهر، پهن خواهد شد…

شهردار تایباد: فرش قرمز استقبال از بهار در تمامی محلات شهر، پهن خواهد شد…

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، در آستانه بهار و نوروز ۱۴۰۲، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد، ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، از اجرای آخرین مراحل نصب المان های نوروزی و  دیگر اقدامات شهرداری در استقبال از بهار خبر داد.

 شهردار تایباد با اعلام جانمائی و نصب ۶۰ المان در غالبهای مختلف تجسمی، فرهنگی، هنری و …. متناسب با آئین و سنت های اهالی شریف منطقه در سطح شهرتوسط مجمموعه معاونت خدمات شهری، ابراز داشت: شاخصه اصلی این المان ها استفاده از تجربه، تخصص و اجرای مهندسین و هنرمندان بومی در طراحی و ساخت این المان هاست که در کاهش هزینه های شهرداری نیز اقدامی ارزنده و مطلوب صورت گرفت.

 

 

وی همچنین افزود: طبق روال هر ساله قبل از فرارسیدن بهار، عملیات هرس درختان، تسطیح و نظافت  فضاهای سبز و کاشت گیاهان و گلهای فصلی مناسب با آب و هوای خشک و بیابانی تایباد و پرورش یافته در گلخانه ها و مخازن گیاهان شهرداری به انجام می رسد که افزایش سرانه فضای سبز و استفاده از آب غیر شرب از اولویتهای مهم کاری اداره سیمای شهری و فضای سبز می باشد.

 

مهرداد کریم زاده، آسفالت، لکه گیری و مرمت آسفالت معابر سطح شهر، احداث و بازسازی جوی، جدول و آبراه کوچه ها و خیابانها و نیز سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی شهر را از دیگر فعالیت ها و برنامه های معاونت اداره عمران در آستانه سال نو برشمرد.

 

 

شهردار تایباد با بیان اینکه بر اساس تصمیم کمیته زیباسازی فضای شهری، المان ها و نمادهای بهاری در تمامی محلات شهر احداث و جانمائی خواهد شد تا فضای شهر چهره ای نو و با طراوت بهاری بخود گیرد، ضمن دعوت از اهالی فهیم و شریف تایباد در اظهار نظر و ارائه پیشنهاد و انتقاد به خادمین خود در مجموعه شهرداری برای ساختن شهری ایمن، بانشاط و سرزنده گفت: انشالله با همراهی و همکاری شهروندان گرانقدر تایبادی، نوروز و سالی خوش و با برکت را در پیش رو داشته باشیم.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code