خانه » تمامی مطالب » اخبار » ساخت بیمارستان۱۶۰ تختخوابی تایباد در بودجه ۱۴۰۲ قرار می گیرد
ساخت بیمارستان۱۶۰ تختخوابی تایباد در بودجه ۱۴۰۲ قرار می گیرد

ساخت بیمارستان۱۶۰ تختخوابی تایباد در بودجه ۱۴۰۲ قرار می گیرد

ساخت بیمارستان۱۶۰ تختخوابی تایباد در بودجه ۱۴۰۲ قرار می گیرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری وش ورای اسلامی شهر تایباد؛دکترگلمکانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در معیت دکتر رحیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛مهندس دونده فرماندار شهرستان تایباد و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد و جمعی از مسئولین شهرستان از بیمارستان قدیمی؛زمین بیمارستان جدید؛وضعیت بهداشت در مرز دوغارون جهت احداث کلینیک و ساختمان مجمع خیرین سلامت بازدید نمودند.

محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد گفت:پیرو جلسه اخیرکه با هماهنگی آقای دکتر رحیمی نماینده مجلس شورای اسلامی بهمراه فرماندار محترم شهرستان تایباد مهندس دونده و شهردار تایباد با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت داشتیم،صبح روز چهارشنبه نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت به تایباد عزیمت نمودند و از نزدیک وضعیت بیمارستان قدیمی؛مرکز بهداشت ودرمان،زمین بیمارستان جدید و وضعیت بهداشت و درمان در مرز دوغارون را بازدید نمودند.

خدادادی افزود:با توجه به جمعیت شهر تایباد و وجود مرز دوغارون و عبور روزانه ۳ هزار مسافر و۶۰۰ دستگاه تریلی از مرز تایباد ،همچنین وجود جاده های منتهی به خواف ،تربت جام و افغانستان، نماینده وزیر ضمن تأیید زمین ۸ هکتاری بیمارستان جدید واقع در جنب دانشگاه پیام نور احداث بیمارستان را از ضروریات شهرستان تایباد محسوب نمودند و با بازدید از وضعیت بیمارستان قدیمی  مقرر شد پیگیری هر چه سریعتر امور اداری احداث بیمارستان جدید در دستور کار قرار گیرد. رئیس شورای اسلامی شهر تایباد همچنین از تأمین اعتبار احداث بیمارستان در بودجه۱۴۰۲خبر داد و گفت در این بازدید آقای دکتر رحیمی نیز قول مساعد طرح  در کمیسیون تلفیق را عنوان نمودند که  از زحمات وپیگیری های ایشان نیز صمیمانه قدردانی می گردد.

محمد خدادادی عنوان کرد با توجه به پیگیری های شش ساله در خصوص زمین بیمارستان و ماده ۲۳استان با تأیید نماینده وزیر ساخت بیمارستان جدید شهرستان که بیش از ۱۰ سال طول کشیده است بزودی آغاز خواهد شد.

در پایان از زحمات دکتر رحیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مهندس دونده فرماندارشهرستان تایباد؛شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد جهت پیگیری مستمر و به ثمر نشستن آن تقدیر و تشکر می گردد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code