خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد بطور ویژه مورد تجلیل فرماندار شهرستان قرارگرفتند.
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد بطور ویژه مورد تجلیل فرماندار شهرستان قرارگرفتند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد بطور ویژه مورد تجلیل فرماندار شهرستان قرارگرفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، در جلسه شورای اداری شهرستان تایباد بمناسبت هفته دولت، از تلاش های ارزنده‌ی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد توسط نماینده عالی دولت در شهرستان، تقدیر و تجلیل گردید.

در این مراسم که باحضور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، سخنرانان جلسه با گرامیداست یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر از دولت این دو شهید گرانقدر به عنوان الگویی برای خدمت رسانی توسط دولتها یاد نمودند.

مهندس دونده فرماندار تایباد هم با تقدیر از زحمات کلیه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش های ارزنده و صادقانه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد را مورد اشاره قرار داد و افزود: تغییر در سیمای و منظر شهری و فراهم نمودن شهری ایمن و بانشاط دستاورد اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ششم و زحمات دکتر کریم زاده شهردار تایباد و مجموعه تحت مدیریت وی بوده که شایسته است به پاس جلب رضایتمندی شهروندان در ارائه خدمات مطلوب شهری و توسعه و پیشرفت همه جانبه شهر از این عزیزان به‌طور ویژه قدردانی‌وتشکر نمایم.

در پایان این مراسم ضمن اهدای لوح سپاس به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تایباد، کارمندان نمونه شهرداری تایباد نیز معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code