خانه » تمامی مطالب » اخبار » در جلسه شورای اداری شهرستان، از کارمندان نمونه شهرداری تایباد، بمناسبت هفته دولت، تجلیل به عمل آمد.
در جلسه شورای اداری شهرستان، از کارمندان نمونه شهرداری تایباد، بمناسبت هفته دولت، تجلیل به عمل آمد.

در جلسه شورای اداری شهرستان، از کارمندان نمونه شهرداری تایباد، بمناسبت هفته دولت، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی  شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری  با حضور مدیرکل محیط زیست استان، فرماندار، روحانیت معظم تشیع و تسنن، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهرو اعضای شورای اداری  و برخی پرسنل و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان تایباد برگزار شد، کارکنان نمونه شهرداری تایباد نیز مورد تقدیر قرار گفتند.

 

 

دکتر مهرداد کریم زاده  شهردار تایباد در خصوص این مراسم باتبریک هفته دولت و روز کارمند، خدمت به خلق الله را عبادتی افضل نزد خداوند سبحان برشمرد و گفت: هر شخصی درهر مکان و جایگاهی اگر کاری برای رضای خدا و خدمت به مردم انجام دهد، باید براین بارو ایمان داشته باشد، که کار او از نظر پنهان نخواهند ماند و در نهایت نیزبه عنوان اجری اخروی در کارنامه اعمال او ثبت خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های یک سال گذشته تمامی اعضای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد در انجام وظایف و ماموریت ها در راستای خدمت به مردم افزود: تمام کارمندان خوب و نمونه هستند اما باید یک رقابت سالم برای تبدیل شدن به کارمند نمونه سال و نیز تقویت فرهنگ کار و تلاش در میان آنان ایجاد شود.

  شهردارتایباد داشتن نیروی متعهد، مجرب و مسئولیت پذیر در ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی را بزرگترین سرمایه در پیشبرد اهداف مدیران و روسای ادارات دانست و ابراز داشت: انتخاب کارمند نمونه باید بر اساس معیارهای مشخص و به نحوی انجام شود که انگیزه و تلاش کارمندان را در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم افزایش دهد.

شایان ذکر است در این مراسم ضمن تجلیل ازکارکنان و پرسنل نمونه تمامی ادارات شهرستان، آقایان؛ جمال سلیمانی، محسن نجفی، محمود نظری، سعید بهجتی، شعیب محمدی، حمید بیانی، حسین رهنما و خانمها: شهین غفاری و زینب یعقوبی، به عنوان کارمندان نمونه شهرداری تایباد معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code