خانه » تمامی مطالب » دسته‌بندی نشده » تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان تایباد توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد
تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان تایباد توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان تایباد توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد به مناسبت روز خبرنگار از کلیه خبرنگاران فعال در شهرستان تایباد در محل اقامتگاه بومگردی شهرداری تایباد تقدیر بعمل آمد.

در این نشست صمیمی شهردار تایباد ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات بی دریغانه  خبرنگاران قدردانی نمود و عنوان کرد بی شک اصحاب رسانه پل ارتباطی مسئولین و مردم هستند و چه نیکو نامگذاری شد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به نام تلاشگران عرصه خبر، تا بهانه ای باشد برای قدردانی از وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و جز در مسیر حق و عدالت گام نمی نهند.

خبرنگار به عنوان قشری آگاه و مسئول در قبال ملت، کشور قلم می زند و این بار سنگین مسئولیت نه تنها برای او محدودیت نمی آفریند بلکه راه رسیدن به کمال را هموار و هموارتر می سازدو خرسندم که توفیقی حاصل شد تا به اهالی وادی قلم در تمامی عرصه های خبری و به ویژه خبرنگارانی که در عرصه مدیریت شهری و خدمت به شهروندان قلم می نهند تبریک بگویم و از تعامل سازنده فعالان این عرصه تشکر و قدردانی می کنم.

امیدوارم با همراهی، بصیرت، تیزبینی و هوشیاری خبرنگاران شاهد خدمت بیش از پیش مجموعه شهرداری تایباد به شهروندان فهیم شهرمان باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code