خانه » تمامی مطالب » اخبار » دکتر کریم زاده خبر داد برای رفاه حال شهروندان، آسفالت خیابان های شهر تایباد همچنان ادامه دارد.
دکتر کریم زاده خبر داد برای رفاه حال شهروندان، آسفالت خیابان های شهر تایباد همچنان ادامه دارد.

دکتر کریم زاده خبر داد برای رفاه حال شهروندان، آسفالت خیابان های شهر تایباد همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد:

دکتر کریم زاده شهردار تایبادبهمراه خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر  از پروژه آسفالت انتهای بلوار شهید منتظری تایباد بازدید کردند.

وی اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته پروژه آسفالت خیابان ها و معابر شهری تایباد طی چندین مرحله و با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان، تسهیل در تردد وسایط نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری انجام می شود. برای تأمین رفاه حال شهروندان آسفالت خیابان های شهر همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد : پروژه ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت خیابان ها و معابر دارای آسفالت فرسوده و آسفالت  کوچه ها و معابر فرعی نوساز و فاقد آسفالت در دستور کار شهرداری تایباد قرار دارد که هم اینک نیز پروژه جدول گذاری،زیر سازی انتهای بلوار شهید منتظری به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع در حال اجرا می باشدکه بزودی آسفالت این بلوار نیز انجام خواهد شد.

خدادادی رئیس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت : اولویت های آسفالت براساس ارزیابی و آماربرداری کلی از سطح شهر تعیین شده است ولی با این حال کلیه همشهریان عزیز می توانند در صورت شناسایی محلاتی که در آنها نیاز بیشتری برای آسفالت احساس می شود، درخواست کتبی خود را به شهرداری ارائه نمایند تا پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان مربوطه اقدام لازم در خصوص درخواست ایشان انجام شود.
وی خاطر نشان کرد جلب رضایت شهروندان مهمترین اولویت شهرداری و شورا است و بتدریج و مرحله به مرحله شاهد ساماندهی و بهسازی وضعیت نامناسب آسفالت خیابانها و معابر اصلی و فرعی شهر تایباد خواهیم بود و از این حیث نقصانی در شهر وجود نخواهد داشت.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code