خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: حریق مرکز خرید ضایعات در خیابان خرمشهر به بهترین شکل ممکن مدیریت و اطفاء شد.
شهردار تایباد: حریق مرکز خرید ضایعات در خیابان خرمشهر به بهترین شکل ممکن مدیریت و اطفاء شد.

شهردار تایباد: حریق مرکز خرید ضایعات در خیابان خرمشهر به بهترین شکل ممکن مدیریت و اطفاء شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، ساعت ۳۰دقیقه  بامداد مرکز خرید ضایعات در خیابان خرمشهر که بارها جهت جمع آوری و پیشگیری از خطرات احتمالی از سوی شهرداری و ادارات ذیربط دیگر اخطاریه دریافت نموده بود، دچار حریق شدکه با حضور بموقع نیروهای آتش نشان و امدادونجات، این آتش سوزی ساعت ۴ بامداد با تخریب محل اطفاء و  خوشبختانه هیچ خسارتی جانی در پی نداشت.

مهردادکریم زاده با بیان اینکه در عملیات اطفاء حریق این آتش سوزی دو تیم کشیک و آماده به همراه نیروهای واحد خدمات شهر، با تمامی تجهیزات در محل حضور یافته بودند، مدیریت صحیح فرمانده میدان و عملکرد بموقع معاونت خدمات شهری و مسئول سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی را عامل مهم پیشگیری از بروز آتش سوزی به منازل مسکونی مجاور و هرگونه خطرات جانی برشمرد.

شهردار تایباد وجود مراکز خرید ضایعات بیشمار و بدون ضابطه در سطح شهر را برای سیمای شهر و نیز بروز خطرات ناشی از این قبیل را غیر قابل توجیه دانست و افزود: مطمئنا شهرداری برای انتقال این مراکز شدت عمل بیشتری را از خود نشان خواهد داد ودر ایاولین فرصت جهت تجیمع این مراکز درمحلی مشخص و بیرون از شهر اقدام خواهد نمود.

علی حسینی رئیس سازمات آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد و  فرمانده میدان در خصوص این آتش سوزی ابراز داشت: متاسفانه وجود مراکز خرید ضایعات از مشکلات عدیده موجود در سطح شهر اسیت که جهت انتقال آن به بیرون از شهر بارها به آنها تذکر داده شده است و انباشت مواد پلاستیکی، کارتن و دیگر وسایل قابل اشتعال، وقوع حادثه های خطرناک از این قبیل را درپی خواهد داشت.

 

وی از حضور  ۱۲ نیروی امدادی و اطفاء حریق در محل این آتش سوزری خبر داد و گفت: هر چند ۶ دستگاه تانکر آبپاش به همراه خودرو امداد و نجات در محل حضور یافته بودند، اما بامدیریت صحیح و اقدامات مدبرانه تنها ۳ تانکر جهت اطفاءحریق مورد استفاده قرار گرفت و در نهایت با توجه به نوع آتش سوزی و مواد قابل اشتغال با هماهنگی دادستانی و صاحب ملک، در حضور نماینده حقوقی شهرداری دستور تخریب محل که جزء  بافت فرسوده نیز محسوب می شد، صادر و آتش کاملا اطفاء شد.

علی تقی زاده معاونت خدمات شهری شهرداری تایباد نیز با بیان اینکه از ابتدای بروز آتش سوزی در محل حضور یافته بود، از حضور بموقع آتشنشانان و نیروهای خدمات شهری جهت همکاری و همراهی در اطفاء حریق و بیرون آورد ن وسایل قابل  ارزش ازمحل اشاره نمود و  افزود: با توجه به موقعیت پیش آمده و هماهنگی های قضائی درنهایت با تخریب ملک، آتش مهار و محل نیز جهت بروز هر گونه حادثه احتمالی دیگر، به عنوان محدوده خطر تعیین شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code