خانه » تمامی مطالب » اخبار » آماده سازی کشتارگاه شهرداری جهت ذبح دام در روز عید سعید قربان
آماده سازی کشتارگاه شهرداری جهت ذبح دام در روز عید سعید قربان

آماده سازی کشتارگاه شهرداری جهت ذبح دام در روز عید سعید قربان

شهرداری تایباد به مناسبت نزدیک شدن به ایام مبارک عید قربان و جهت رفاه حال شهروندان و سلامتی آنان ساختمان کشتارگاه شهرداری را تعمیر و بازسازی نمود.

مهندس تقی زاده معاونت واحد خدمات شهری در خصوص نحوه بازسازی و تعمیرات کشتارگاه اظهار داشت: این محل بدلیل ارتباط مستقیم با سلامت شهروندان نقش مهمی در بهداشت فرد و جامعه دارد، لذا با توجه به تأکیدات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهسازی و تعمیر کشتارگاه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.


وی افزود: عملیات اجرایی تعمیر ساختمان کشتارگاه آغاز شده است؛تاکنون سنگ کاری داخل ساختمان،خرید دستگاه مولد برق ،نصب پروژکتور، نصب دوربین مدار بسته،رنگ آمیزی درب و پنجره ها و بیمه مسئولیت کشتارگاه انجام گرفته است و در خصوص ایام مبارک عید سعید قربان نیز برنامه ریزی های لازم جهت خدمت رسانی به شهروندان انجام شده ؛در این راستا هماهنگی با چندین سلاخ جهت ذبح دام بصورت رایگان در محل کشتارگاه شهرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است .لذا با توجه به افزایش بیماری‌های مشترک انسان و دام همچون: تب کریمه کنگو، تب مالت و …. از شهروندان درخواست می شود که در منازل و معابر عمومی دام ها را ذبح نکنند.

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code