خانه » تمامی مطالب » اخبار » ولادت پرسرسعادت شمس الشموس(ع)، میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز دختر، فرخنده و خجسته باد.
ولادت پرسرسعادت شمس الشموس(ع)، میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز دختر، فرخنده و خجسته باد.

ولادت پرسرسعادت شمس الشموس(ع)، میلاد کریمه اهل بیت(س) و روز دختر، فرخنده و خجسته باد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی تایباد، مجموعه  این نهاد مردمی، با صدور پیامی فرارسیدن دهه فرخنده کرامت را به آحاد مسلیمن جهان و شهروندان متدین تایبادی تبریک و تهنیت گفتند.

متن این پیام بدین شرح است.

آغازین روز ماه ذیقعده مصادف با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) است و یازدهم ذیعقده جهان به یمن میلاد فرخنده خورشید درخشان خاوران حضرت امام رضا (ع)، غرق در سرور و شادی می گردد.

در این ده روز که به دهه کرامت مزین گشته، عطر شمیم رضوی و فاطمی در گیتی می پیچد و فرصتی ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام انسانیت و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی فراهم می شود.

دهه کرامت تجلی اوج شادی و شعف و جشن اهالی خاوران است که سرمست از همجواری با نگین انگشتری ایران همیشه سرفراز، حضرت امام رضا(ع) و خواهر گرانقدرشان حضرت فاطمه معصومه(س)، همگام با فرشتگان الهی به جشن و پایکوبی بر میخیزند و با  ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع)، زیمنه ساز سعادت مسلمانان را بوجود می آورند.

این ایام خجسته که مقارن با روز گوهران بی‌بدیل جامعه انسانی، یعنی ـ دختر ـ نیز می باشد، ضمن تبریک و شادباش  ولادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و شمس‌الشموس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، توفیق کسب فیض و بهره مندی از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسألت دارم و فتح قلل فخرآفرینی تمامی دختران امروز که شیرزنان فردای جامعه‌ی هستند را آرزومندم.

 

ومن الله التوفیق

شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code