خانه » تمامی مطالب » اخبار » روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد مورد تجلیل مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی قرار گرفت.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد مورد تجلیل مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی قرار گرفت.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد مورد تجلیل مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد،  بعد از ارزیابی و کیفیت سنجی فعالیت های روابط عمومی های ۹۴شهرداری خراسان رضوی، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد ضمن کسب رتبه برتر ، مورد تجلیل مهندس خادم پیر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی قرار گرفت.

مهرداد کریم زاده شهردار تایباد با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین اظهار داشت: روابط عمومی ها باید  با بهره مندی از  هنر، مهارت و دانش و با هدف توسعه انسانی، فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم و هر نهادو سازمان که پایه ی حرکت اجتماع است فراهم نمایید.

وی با تقدیر از مجموعه کارکنان و پرسنل شهرداری اظهار داشت: در عصر حاضر که بنام عصر فناوری و ارتباطات شناخته می شود، روابط عمومی از حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین بخش هر نهاد و سازمان‌ می‌باشد که هدفش ایجاد کانال‌های ارتباطی در درون و بیرون  مجموعه‌ها است.

کریم زاده با ابراز خرسندی و تبریک  کسب رتبه برتر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد ، گفت: خوشبختانه در حال حاضر با همراهی و همکاری جمعی  کارکنان مجموعه شهرداری،  این نهاد مردمی در بخش های مختلفی در استان و کشور پیشتاز است و امیدواریم با سعی و تلاش بیشتر، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این دیار مرزی در تمامی عرصه ها باشیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code