خانه » تمامی مطالب » اخبار » عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنان روزه‌دار است .
عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنان روزه‌دار است .

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنان روزه‌دار است .

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد،  در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، از  عید فطر  به عنوان عید عزت موحدان و عظمت خداجویان، عید شکر برای توفیق عبادت، ذکر  و خیر و برکت برای مومنین یاد نموده و در پیامی این عید فرخنده را به عموم مسلیمن جهان بالاخص شهروندان متدین، شریف و مومن تایباد تبریک و تهنیت گفتند.

متن این پیام بشرح ذیل است:

عید سعید فطر آغاز یک راه معنوی و متعالی در پایان ماه ذکر و عبودیت، رمضان المبارک و ماه خداست.

عید فطر، عید مسلمین، عید توفیق دستیابی به طاعت ها و اطاعت ها و عید پیروزی اخلاص و عید بازگشت به فطرتی که زلال و خدایی است و جشن فطرت‌های پاکی است که در ماه مهمانی خدا به وصل و قربش نائل شده‌اند و در چشمه فیاض الهی رمضان؛ وجود خود را از غبارهای دنیوی زدوده‌اند و شایسته و سربلند از آزمون اخلاص و بردباری به سرمنزل توبه و بازگشت به درگاه خداوند یکتا رسیده‌اند تا در طلیعه ماه شوال؛ این بزم عظیم خداوند را شاکر باشند.

خوشا به حال کسانی که در پرتو فرصت نورانی ماه مبارک رمضان و در سایه شب های پرفیض قدر، توشه‌ای از تقوی برگرفته و با ذکر «الهم اهل الکبریاء و العظمه» به استقبال این عید فرخنده آمده اند.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمین، عید بزرگ و خجسته فطر و حلول ماه شوال را به مردم مومن، خداجو و شریف دیار طیبات تبریک و تهنیت عرض نموده و رستگاری، عزت و کرامت همگان را از آستان خداوند قادر متعال مسالت می نمائیم.

با امتنان

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code