خانه » تمامی مطالب » اخبار » آئین گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرداری تایباد با شکوهی خاص برگزار شد.
آئین گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرداری تایباد با شکوهی خاص برگزار شد.

آئین گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرداری تایباد با شکوهی خاص برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرتایباد، به همت شورای اسلامی شهر تایباد و مجموعه شهرداری تایباد، مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر و تجلیل از کلیه کارکنان شهرداری تایباد باحضور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تایباد درمحل پارک مادر تایباد برگزار گردید .

در این مراسم مهرداد کریم زاده شهردارتایباد ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر و نیز نهم اردیبشهت روز شوراها و فرارسیدن عید سعید فطر ابراز داشت: خوشبختانه امسال در چند روز متوالی شاهد مناسبتهای مهمی در تقویم کشور عزیزمان هستیم که هر یک به نوبه خود، از جایگاه مهمی در بین مسئولین و ملت شریف ایران برخوردارمی باشند.

شهردار تایباد از نیروهای کارگری در جمهوری اسلامی ایران، به عنوان  سربازان خط مقدم اقتصاد کشور یاد کرد که با تلاش خالصانه و متعهدانه خود و تولید محصولات با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار می کنند.

وی با بیان اینکه به عنوان مدیر مجموعه شهرداری موفقیتها حاصله در چند ماهه اخیر که منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری گردیده است مرهون زحمات صادقانه عزیزانی است که در تمامی ساعات شبانه روز در راه خدمت به شهروندان و شهر خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند، گفت: همکاری با شما شریف ترین قشر جامعه افتخاری برای بنده به عنوان شهردار بوده و می باشد.

مهرداد کریم زاده با تقدیر از عزم راسخ و همت والای نیروهای کارگری شهرداری تایباد، رسیدگی به مشکلات و پیگیری امورات این عزیزان را از اولیتهای مهم کاری خود در شهرداری برشمرد.

محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد نیز در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و روز جهانی کارگر گفت: کار در فرهنگ اسلامی و ایرانی به معنای صیقل دهنده روح و متجلی کننده جوهره وجودی انسان ها و عامل تربیت و رشد و تعالی انسان و جامعه محسوب می شود.

 وی افزود: از این رو جایگاه والایی برای کار و کارگر در اسلام و فرهنگ دیرینه ایران اسلامی می توان مشاهد نمود و قشر شریف کارگر به عنوان تلاشگران غیور و زحمتکش عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی کشور در طول بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه‌های خلاقانه، همواره حضوری بانشاط و شورآفرین در عرصه‌های مختلف کار و تولید داشته‌است.

رئیس شورای اسلامی شهر تایباد عملکرد مجموعه کارگری شهرداری تایباد را شایسته سپاس و تشکر ویژه دانست و افزود: بحمدالله امروز به یمن درایت شهردار و مسئولین واحدهای کوشا و مدبر شهرداری شاهد اتفاقات مطلوب و ارزنده ای در سطح شهر تایباد می باشیم که عامل اصلی این دگرگونی کوشش وافر و روحیه مجاهدانه و مخلصانه نیروهای انسانی شهرداری می باشد.

ذکر است در پایان این مراسم ضمن تجلیل از کلیه کارگران مجموعه شهرداری تایباد، تنی چند از بازنشستگان که در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری مفتخر به درجه بازنشستگی از جمع نیروهای انسانی شهرداری شدند نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

دانلود کلیپ مراسم گرامیداشت روز کارگر شهرداری تایباد

marasem-roz kargar1401

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code