خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد همراه با اهالی شریف تایباد، لحظه تحویل سال نو را در کنار المانهای نورزی شهر تایباد جشن گرفتند.
شهردار تایباد همراه با اهالی شریف تایباد، لحظه تحویل سال نو را در کنار المانهای نورزی شهر تایباد جشن گرفتند.

شهردار تایباد همراه با اهالی شریف تایباد، لحظه تحویل سال نو را در کنار المانهای نورزی شهر تایباد جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مهرداد کریم زاده شهردار تایباد باحضور در کوچه باغی که توسط کمیته زیباسازی فضای شهری برای نوروز امسال ساخته و تداعی کننده گذشته شهر تایباد است، لحظه تحویل سال نو را  درکنار اهالی شریف، متدین و مهمان نواز تایبادی گذراند.

شهردار تایباد با ابراز خرسندی از استقبال بی نظیر مردم از المانهای نوروزی، اظهار داشت: خوشبختانه اکثر المان هایی که در نوروز ۱۴۰۱ در شهر تایباد ساخته و جانمائی شده، برگرفته از فرهنگ، آداب و رسوم دیرینه اهالی این منطقه بوده که علاوه بر رضایتمندی مردم نجیب تایباد نظر مسافرین  و توریستهای خارجی که برای ایام تعطیل نوروز سفر به تایباد را انتخاب نموده اند، را جلب کرده است.

وی با آرزوی سالی سرشار از بهروزی و سربلندی برای همگان، بیان داشت: مطمئنا تایباد قطعه ای از بهشت خداوند بر روی زمین است و افتخار می کنیم که در مجموعه شهرداری به عنوان خادمین مردم این دیار، اوقاتی خوش و خرم را در کنار توسعه توسعه و پیشرفت امور عمرانی و خدمات شهری مطلوب و ارزنده برای اهالی متدین تایباد و مهمانانی که در این شهر حضور بهم می رسانند، فراهم سازیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code