خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس کریم زاده: افتخار خدمت در تشییع دو شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس، برای شهرداری تایباد توفیقی الهی بود….
مهندس کریم زاده: افتخار خدمت در تشییع دو شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس، برای شهرداری تایباد توفیقی الهی بود….

مهندس کریم زاده: افتخار خدمت در تشییع دو شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس، برای شهرداری تایباد توفیقی الهی بود….

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد،  پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس مربوط به عملیات های بدر و کربلای پنج در شهر تایباد تشییع و آماده خاکسپاری در بوستان ملت و میدان شهدای مشهد مقدس شد.

دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد با گرامیداشت نهم دی‌ماه و تسلیت و تبریک دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، خدمت به شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توفیقی الهی برشمرد و افزود: امروز شهر تایباد از حضور این دو شهید گرانقدر رنگ و بوئی خدائی گرفته و مجموعه شهرداری تایباد همکاری در برگزاری مراسم باشکوه تشییع این عزیزان را برای خود افتخاری عظیم می داند.

وی با بیان اینکه پیکر این شهدا پس از تشییع در شهرستان‌های باخرز، تایباد، تربت‌جام، فریمان و سرخس در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) در بوستان ملت و میدان شهدای مشهد به خاک سپرده خواهند شد گفت: ایران اسلامی برای همیشه مدیون شهیدان بزرگواری است که تمام وجود خود را در راه دفاع از این آب و خاک و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تقدیم نمودند وامروز همه ما وظیفه داریم تا در راه پاسداشت خون شهدا و تقویت هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

شایان ذکر است  در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دو شهید گمنام دفاع مقدس با حضور ائمه جمعه تسنن و تشیع، روحانیون، مدیران دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و نظامی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مجموعه کارکنان و پرسنل شهرداری تایباد و مردم ولایتمدار شهرستان تایباد عصر شنبه وارد این شهر شد و بر دستان مردم ولایتمدار اهل تسنن و تشیع این شهر تشییع شد.

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code