خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهرداد کریم زاده: با اقدام به موقع پرسنل و کارکنان معاونت خدمات شهری، آبگرفتگی معابر سطح شهر مرتفع شد.
مهرداد کریم زاده: با اقدام به موقع پرسنل و کارکنان معاونت خدمات شهری، آبگرفتگی معابر سطح شهر مرتفع شد.

مهرداد کریم زاده: با اقدام به موقع پرسنل و کارکنان معاونت خدمات شهری، آبگرفتگی معابر سطح شهر مرتفع شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد،  شهردار تایباد از اقدام به موقع  پرسنل و کارکنان معاونت خدمات شهری، در رفع آبگرفتگی معابر سطح شهر در بارندگی های اخیر خبر داد.

مهرداد کریم زاده ضمن تقدیر از اقدام به موقع مهندس تقی زاده معاونت خدمات شهری و مجموعه تحت مدیریت ایشان در شهرداری تایباد، با اشاره به رفع برخی نواقص عمرانی کانال ها و جوی ها سطح شهر قبل از فصل سرما، اظهار داشت: متاسفانه عمده آبگرفتگی جوی ها و کانال سطح شهر، ناشی از مسدود شدن مسیر روان آبها به علت ریختن زباله در این محل‌ها می باشد.

شهردار تایباد افزود: بارش چند روز اخیر ۱۱ میلی لیتر گزارش شده و در چند روز آینده نیز حجم بالایی از بارندگی را در سطح منطقه خواهیم داشت و لذا کلیه کارکنان و پرسنل معاون خدمات شهری قبل از شروع بارندگی جهت جلوگیری از آبگرفتگی و مشکلات ناشی از بازندگی با حجم بالا در حالت آماده باش بوده تا در اسرع وقت اقدامات لازم را بانجام رسانند.

وی با درخواست از شهروندان عزیز تایبادی در خصوص ممانعت از ریختن زباله در جوی ها و کانالها گفت: هرچند جوی ها و کانال های سطح شهر به موقع لایروبی و بطور مستمر و روزانه تمیز می شود، اما متاسفانه شیب برخی از جدوال کوچه ها درست نبوده و باید در موقع مناسب مشکلات آن رفع گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code