خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد: ۹ دی، روز انسجام و وحدت امت و روز میثاق با آرمان امام (ره)،شهدا و رهبری است.
شهردار تایباد: ۹ دی، روز انسجام و وحدت امت و روز میثاق با آرمان امام (ره)،شهدا و رهبری است.

شهردار تایباد: ۹ دی، روز انسجام و وحدت امت و روز میثاق با آرمان امام (ره)،شهدا و رهبری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد در پیامی ۹ دی را روز انسجام و وحدت امت و روز میثاق با آرمان های امام (ره)،شهدا و رهبری دانست و بر لزوم وحدت برای حفظ دستاوردهای انقلاب تأکید کرد.

متن پیام دکتر کریم زاده  بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران هرکجا احساس کند انقلاب اسلامی و آرمانهای امام و راه شهدا مورد تهدید قرار گرفته با حضور گسترده، منسجم و وحدت بخش خود حول محور آرمانهای امام و شهدا و منویات رهبری معظم انقلاب اجازه سو استفاده و توطئه علیه نظام و کشور را به دشمنان نمی‌دهد.

حماسه نهم دی ماه و حضور حماسی و غرور آفرین ملت ایران در دفاع از ولایت و نظام، برگ زرین و ماندگاری به تاریخ جمهوری اسلامی ایران افزود. راهپیمایی نهم دی ماه نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاوردها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب همت گماردند و با حضور به موقع در صحنه باعث یاس و ناامیدی دشمنان شدند.

 

لذا ضمن گرامیداشت حماسه عاشورایی نهم دیماه که متعلق به همه جریان‌ها، گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی و آحاد ملت رشید و مومن ایران اسلامی است، بار دیگر با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق نموده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی اعلام می داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

 

ومن الله التوفیق

مهرداد کریم زاده

شهردار تایباد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code