خانه » تمامی مطالب » اخبار » دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد با مولوی علیبائی امام جمعه اهل سنت مشهدریزه دیدار و گفتگو کردند.
دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد با مولوی علیبائی امام جمعه اهل سنت مشهدریزه دیدار و گفتگو کردند.

دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد با مولوی علیبائی امام جمعه اهل سنت مشهدریزه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار تایباد در دیدار با امام جمعه اهل سنت مشهدریزه ضمن درخواست تقویت ارتباط و تعامل شهرداریها با علما و روحانیون، این امر را عاملی مهم در تسریع توسعه و پیشرفت دو شهر تایباد و  مشهدریزه برشمرد.

مهرداد کریم زاده استفاده از راهنمائی ها و ارشادات روحانیون معزز جمعه و جماعات و استفاده آنان از تریبون نماز جمعه جهت دعوت مردم به حفظ و نگهدرای از اموال بیت المال و کمک به بهسازی و زیباسازی فضاهای شهری، به عنوان بازوئی توانمند در جهت کمک به شهرداریها برای ساختن شهری ایمن و بانشاط یاد کرد.

مولوی علیبائی امام جمعه اهل سنت شهر مشهدریزه نیز در این دیدار اطاعت از دستورات دین مبین اسلام و  پیروی از سیره پیامبر اکرم (ص) را بهترین راه در راستای جلب رضایتمندی مردم از سوی مسئولین برشمرد و افزود: مسئولین ما تا زمانی که در مسیر انبیا و معصومین حرکت کرده و خدمت صادقانه به مردم را نصب العین خود قرار دهند، همواره موفق و سربلند خواهند بود .

طرفین در پایان با اشاره به تبادل تجربیات بین دو مجموعه‌‎‌ی شهرداری تایباد و مشهدریزه و  تقویت ارتباط بین شهرداریها با علمای معزز تشیع و تسنن را باعث پیشرفت و توسعه منطقه دانستند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code