خانه » تمامی مطالب » اخبار » دکتر کریم زاده: با تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان، ایمنی بنا و بهسازی منظر و سیمای شهری تقویت می شود.
دکتر کریم زاده: با تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان، ایمنی بنا و بهسازی منظر و سیمای شهری تقویت می شود.

دکتر کریم زاده: با تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان، ایمنی بنا و بهسازی منظر و سیمای شهری تقویت می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مهرداد کریم زاده تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان را عاملی موفقیت آمیز و موثر در جهت تقویت ایمنی بناهای ساختمانی و نیز سیما  منظر شهری زیبا برشمرد و افزود: این کارگروه که به پیشنهاد مهندس روح اله غلامی معاونت شهرسازی شهرداری تایباد، می تواند نقش مهم در  کمک به پروژه های عمرانی شهرداری و دیگر دستگاه های دولتی و غیر انتفاعی و … نیز نماید.

شهردار تایباد با اشاره به اینکه نمایندگانی از  شهرداری، دادگستری، نظام مهندسی ساختمان، اداره کار و رفاه اجتماعی، شبکه بهداشت، تامین اجتماعی کارگروه ایمنی ساختمان را تشکیل می دهند ابراز داشت: مهمترین هدف این کارگروه آموزش نکات ایمنی ساختمانی، لزوم دریافت پروانه ساختمانی و رعایت نکات بهداشتی می باشد.

وی در پایان ضمن درخواست از شهروندان عزیز تایبادی جهت همکاری و همراهی با این کارگروه، افزود: این موارد در غالب کلاس آموزشی پیش‌نیاز پروانه و پایانکار ساختمانی و همچنین بازدیدهای دوره ای از ساختمان‌های در حال احداث سطح شهر انجام می‌شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code