خانه » تمامی مطالب » اخبار » دکتر مهرداد کریم زاده: بزعم کاهش درآمدها و افزایش هزینه های شهرداری تایباد، فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری به نحو مطلوب انجام می گیرد.
دکتر مهرداد کریم زاده:  بزعم کاهش درآمدها و افزایش هزینه های شهرداری تایباد، فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری به نحو مطلوب انجام می گیرد.
????????????????????????????????????

دکتر مهرداد کریم زاده: بزعم کاهش درآمدها و افزایش هزینه های شهرداری تایباد، فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری به نحو مطلوب انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده از روند مطلوب فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری تایباد به شهر و شهروندان تایبادی، بزعم کاهش درآمدها و افزایش هزینه های شهرداری تایباد، خبر داد.

شهردار تایباد افزایش هزینه های شهرداری را بزعم ثابت بودن و بعضا حتی کاهش درآمدهای شهرداری تایباد، دلیلی برای عدم ارائه خدمات مناسب و مطلوب و تعریف شده در چارچوب قوانین و مقررات  برای شهرداری ها مورد قبول ندانست و گفت: صرفه جوئی، حذف و یا کاهش برخی هزینه های جانبی و تقویت تعاملات و رایزنی در ایجاد درآمدهای پایدار می تواند بازوئی توانمند برای رفع برخی مشکلات در حوزه مالی در شهرداری ها باشد.

مهندس کریم زاده با اشاره به موقعیت استراتژیک و بین المللی شهر مرزی تایباد، بهره گیری از پتانسیل مرز دوغارون و توجه به صنعت توریست را از راه های مناسب برای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری تایباد برشمرد و افزود: شهرداری ها به عنوان نهادهای مردمی، باید برای تامین هزینه‌هایشان خود اقدام کنند و جدا از درآمدهائی که بوسیله پرداختهای شهروندان به شهرداری در قالب عوارض و نوسازی و پروانه ساخت و … صورت می گیرد، می بایست فعالیتهائی به عنوان  درآمد پایدار نیز مدنظر قرار دهند.

شهردار تایباد با بیان اینکه پارکینگ شهید فخری زاده، کارخانه جدول و بلوکه، تیرپارک یا پارکینگ شهرداری درمرز دوغارون، مجتمع های تجاری همچون: گلستان، مولانا، بازارهای سرباز و سرپوشیده شهروند، بازار پایانه مسافربری، کارخانه آسفالت و سنگ شکن و مالکیت چندین باب مغازه در برخی نقاط شهر که در مالکیت شهرداری هستند ازجمله محلهای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری تایباد هستند، از راه اندازی فاز اول مجتمع تجاری اداری شهرداری در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: شهرتایباد به عنوان پیشانی ایران عزیز باید دارای چشم انداز و  مبلمان شهری مطلوب و در خور شهروندان عزیز تایبادی و ملت غیور ایران، باشد و امیداوریم در کنار همراهی و همکاری شهرندان شریف تیابادی بتوانیم به این مهم نائل آئیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code