خانه » تمامی مطالب » اخبار » در دیدار شهردار و معاونین شهرداری تایباد با ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بر اهمیت جایگاه این اداره در توسعه همه جانبه منطقه تاکید شد.
در دیدار شهردار و معاونین شهرداری تایباد با ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بر اهمیت  جایگاه این اداره در توسعه همه جانبه منطقه تاکید شد.

در دیدار شهردار و معاونین شهرداری تایباد با ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بر اهمیت جایگاه این اداره در توسعه همه جانبه منطقه تاکید شد.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، دکتر مهرداد کریم زاده شهردار و مهندس حسن نگهبان و روح الله غلامی معاونین شهرداری تایباد با حضور در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن تبریک هفته حمل و نقل به فعالین این عرصه و مهندس سروری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تایباد، بر اهمیت جایگاه این دستگاه بعنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین  عوامل دستیابی به توسعه همه جانبه  جوامع به ویژه در حوزه اقتصاد تاکید نمودند.

دکترکریم زاده دراین دیدار با بیان اینکه فعالان صنعت حمل و نقل به ویژه رانندگان در طول دوران حیات طیبه جمهوری اسلامی ایران توانستند با حضور در صحنه های گوناگون نقش خود را به خوبی ایفا کنند، افزود: در جامعه امروزی حمل و نقل به جهت نقشی که در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی مراودات و مناسبت ها دارد، یکی از مهمترین و اصلی ترین  عوامل دستیابی به توسعه همه جانبه و گسترش عدالت اجتماعی محسوب می شود.

شهردار تایباد با اعلام آمادگی مجموعه شهرداری تایباد جهت همکاری با اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، تقویت تعاملات طرفین را باعث سرعت گرفتن توسعه عمران و پشرفت و رونق اقتصادی منطقه دانست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code