خانه » تمامی مطالب » اخبار » در عصر حاضر نبض توسعه و پیشرفت جوامع بشری با پویایی فعالین عرصه حمل و نقل، می تپد.
در عصر حاضر نبض توسعه و پیشرفت جوامع بشری با پویایی فعالین عرصه حمل و نقل، می تپد.

در عصر حاضر نبض توسعه و پیشرفت جوامع بشری با پویایی فعالین عرصه حمل و نقل، می تپد.

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، همزمان با ۲۶ آذر روز جهانی حمل و نقل ،دکتر مهرداد کریمزاده شهردار و محمد خدادادی رئیس شورای شهر تایباد، با اذعان به اینکه در عصر حاضر نبض توسعه و پیشرفت جوامع بشری با پویایی فعالین عرصه حمل و نقل، می تپد، طی پیامی این روز مهم را به فعالین عرصه حمل و نقل بالاخص فعالین حوزه حمل نقل شهرستان و شهرتایباد تبریک و تهنیت گفتند.

این متن بدین شرح است.

پرپیداست که صنعت حمل و نقل نقش مهمی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و جزء لاینفکی از زندگی روزمره به شمار می‌رود و کارآمدی و توانمندی بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، خدماتی و اجرای طرح‌های توسعه و عمران کشور و و بالاخص دیار مرزی تایباد مرهون پویایی و بالندگی صنعت حمل و نقل بوده و می باشد.

فعالین این عرصه همواره برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، همچنان که رانندگان در دوران پر افتخار دفاع مقدس، نقش موثری در پشتیبانی از رزمندگان جبه‌های حق علیه باطل داشتند و شهدایی را نیز در این عرصه تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند.

۲۶ آذرماه که هرساله به یمن خدمات ارزنده و صادقانه فعالین حوزه حمل و نقل در هر نوعی (زمینی، هوایی، ریلی، دریایی و …)  به نام این عزیزان نام نهاده شده فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات این عزیزان است که مطمئنا می توان حرکت و پویایی کشور عزیزمان را می توان در  طنین آوای  فعالین حوزه حمل و نقل  شنید.

شایسته و بجاست این روز فرخنده را به کلیه رانندگان شریف، متعهد و متدین و حضور اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل درون شهری و برون شهری و… که در راه عزت، اقتدار و توسعه و پیشرفت کشورمان از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند، تبریک و تهنیت گفته و از درگاه احدیت صحت، سعادت و سربلندی همه‌ی این عزیزیان را آرزومندیم.

 

باامتنان

محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی و

مهرداد کریم زاده، شهردار تایباد

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code