خانه » تمامی مطالب » اخبار » آئین تجلیل از پرستاران شهرستان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تایباد برگزار شد.
آئین تجلیل از پرستاران شهرستان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تایباد برگزار شد.

آئین تجلیل از پرستاران شهرستان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تایباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تایباد، به مناسبت روز پرستار، آیین تجلیل از پرستاران نمونه، توسط تیپ ۳۷۷ ارتش مستقر در شهرستان تایباد در محل آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور مسئولین عالی رتبه شهرستان و نائب رئیس و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تایباد برگزار گردید.

در حاشیه این مراسم حسین دلیریان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تایباد، با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: اجر و ثواب حرفه سخت پرستاری که پس از پزشکان بیشترین نقش را در بهبود بیماران به عهده دارند بسیار بالاست وکسی جزء خداوند متعال نمی تواند از آن قدردانی نماید.

دلیریان با قدردانی از تیپ ۳۷۷ ارتش مستقر در برگزاری مراسم از پرستاران گرانقدر منطقه، وظیفه پرستاران را سنگین و مقدس دانست و گفت: پرستاران قشر زحمتکش جامعه هستند که در خط مقدم نظام سلامت قرار دارند و این مهم در دوران اپیدمی کرونا بر همگام تثبیت شد و باید امورات این عزیزان بیش از پیش مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

قاسم غلامرضاپور رئیس کمیسیون ورزش و جوانان نیز در حاشیه این  مراسم شغل پر زحمت پرستاری را تفسیر بی نهایت فداکاری، صبوری و نوع دوستی دانست و تصریح نمود: تکریم پرستار، تکریم ارزشهای انسانی است و خدمات پرستاران با هیچ عدد و رقمی قابل قیاس نیست.

وی افزود: دشواری کار پرستاران به واسطه مواجه شدن با مشکلات مردم و بیماران و لمس دردهای افراد بخوبی نمایان است و این قشر فداکار با صبر تحمل بالا مسیر خدمت به بیماران را برگزیده اند.

غلامرضاپور پرستاری را نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه هنری متعالی برشمرد که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و روح بیمار را التیام می‌بخشد، بویژه در چنین روزهایی که شیوع ویروس منحوس کرونا زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده و حتی نزدیکان بیمار نیز قادر به تحمل سختی مراقبت و پوشیدن لباس حفاظت به مدت طولانی نیستند و لذا زبان از توصیف خدمات کادر درمان قاصر بوده و می باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code