خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس کریم زاده: عملیات تکمیل و تعمیر روشنایی معابر شهر به انجام رسیده است.
مهندس کریم زاده: عملیات تکمیل و تعمیر روشنایی معابر شهر به انجام رسیده است.

مهندس کریم زاده: عملیات تکمیل و تعمیر روشنایی معابر شهر به انجام رسیده است.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، دکتر کریم زاده شهردار تایباد، از انجام اقدامات مربوط به تکمیل و تعمیر  روشنایی معابر سطح شهر توسط معاونت خدمات شهری شهرداری، خبر داد.

مهرداد کریم زاده با اشاره به فصل سرما و تاریکی زود هنگام در فصل پاییز و زمستان ابراز داشت: بحمدالله با همت پرسنل اداره خدمات شهری شهرداری، کلیه پایه  چراغ های سطح شهر اعم از معابر، اماکن عمومی شامل پارکها، فضاهای سبز شهری، میادین، بلوارها و آیلندها، بازارهای عمومی و … تعمیر، نوسازی و لامپهای سوخته نیز تعویض تا مشکل روشنایی سطح شهر در فصل سرما مرتفع گردد.

وی با ابراز تاسف از تخریب و سرقت کابل ها، لامپها و حتی پایه چراغ های سطح شهر توسط برخی افراد، گفت: بزعم تشدید و گسترش پیگیری، حفاظت و مراقبت های لازم در راستای جلوگیری از تخریب و سرقت اموال عمومی، روزانه باید قسمت عمده‌ای از وقت و اعتبار شهرداری صرف تعمیر و تعویض موارد سرقتی در سطح شهر باشد.

شهردار تایباد با درخواست همراهی و همکاری از شهروندان عزیز در راستای جلوگیری از تخریب و سرقت اموال عمومی که جبران همگی از محل بیت المال تامین می شود، گفت: شهروندان هر شهر به عنوان صاحبان اصلی این جامعه موظفند ضمن رسیدگی و گزارش مشکلات موجود نسبت به برخی معضلات اجتماعی از جمله تخریب و سرقت اموال عمومی از سوی برخی افراد اقدام نمایند.

کریم زاده با بیان اینکه در حال حاضر کلیه لامپهای سوخته پایه چراغ های روشنایی مربوط به شهرداری تعویض و کابل و پایه‌های  سرقتی نیز جایگزین شده اند، اظهار داشت: امیداوریم همشهریان عزیز تایبادی با عزمی راسخ و همتی مضاعف در راستای وظایف شهروندی خود در قبال اقداماتی و وظایف ذاتی شهرداری در خدمت رسانی به اهالی شریف تایباد، همت گمارده و در  حفاظت و صیانت از اموال بیت االمال اهتمام ورزند تا در کنار هم شهری بانشاط، ایمن و سرزنده را بسازیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code