خانه » تمامی مطالب » اخبار » همزمان با سراسر کشور بیست و سومین مانور زلزله و ایمنی، با همکاری شهرداری تایباد برگزار شد.
همزمان با سراسر کشور بیست و سومین مانور زلزله و  ایمنی، با همکاری شهرداری تایباد برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور بیست و سومین مانور زلزله و ایمنی، با همکاری شهرداری تایباد برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد به مناسبت ۸ آذر ماه روز آمادگی در برابر زلزله، با همکاری اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تایباد، این مانور به همراه کارگاه آموزشی اطفاء حریق در چند مدرسه شهر تایباد برگزار شد.

دکتر کریم زاده شهردار تایباد ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری این مانور و تقدیر از همکاری اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر و سایر دست اندرکاران در برگزاری این مانور، پیشگیری در هر لحظه زمان را بهتر از درمان برشمرد.

شهردار تایباد در خصوص جامعه هدف در برگزاری این مانور که دانش آموزان یک مقطع ابتدایی و یک مقطع راهنمایی بود، ابراز داشت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه و سفیران علم و دانش در سطح جامعه بهترین عامل جهت انتقال تجربیات و نحوه قابله با بحرانها می باشند که بایداز این پتانسیل به نحو مطلوب و ارزنده بهره برد.

دکتر کریم زاده آمادگی در برابر زلزله و سایر حوادث طبیعی و غیر طبیعی، افزایش و  ارتقاء فرهنگ ایمنی، و بالابردن سطح آگاهی دانش آموزان در مورد زلزله و دیگر پدیده های طبیعی  را از جمله اهداف این مانور دانست و ابراز داشت:  برگزاری کارگاه ها و مانور های هدفمند برای دانش آموزان و دیگر اقشار جامعه در راستای مقابله با بحران، امداد رسانی و پیشگیری از زلزله و …. می تواند در کاهش خسارات ناشی از این بلایا نقش مهمی را ایفا نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code