خانه » تمامی مطالب » اخبار » دکتر کریم زاده از تسریع در راه اندازی و واگذاری طبقه همکف مجتمع تجاری اداری شهرداری تایباد خبر داد.
دکتر کریم زاده از تسریع در راه اندازی و واگذاری  طبقه همکف مجتمع تجاری اداری شهرداری تایباد  خبر داد.

دکتر کریم زاده از تسریع در راه اندازی و واگذاری طبقه همکف مجتمع تجاری اداری شهرداری تایباد خبر داد.

 

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، شهردار تایباد در بازدید از مجتمع تجاری اداری شهرداری تایباد از راه اندازی طبق همکف این مجتمع برای یکی از صنوف  مشخص( احتمالا طلاو جواهری) با همکاری اتاق اصناف شهرستان خبر داد.

دکتر کریم زاده با انتقاد از تاخیر چشمگیر در راه ندازی این مجتمع که می توانست زودتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد، گفت:  هرچند برای  احداث این محل هزینه زیادی صرف شده است و هنوز هم برای تکمیل نهایی به  اعتبار زیادی نیاز دارد، اما راه اندازی این متمع می تواند کمک شایانی به کسب درآمد پایدار برای شهرداری تایباد داشته اشد.

وی با تاکید بر ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری که با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی جامعه، باید بطور ویژه و در راس اولویت های کاری شهرداری و شورا قرار گیرد، اظهارداشت: بحمدالله بعد ازعقد تفاهم نامه با منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در جهت انجام فعالیتهای عمرانی این محل و نیز ساماندهی مجتمع های تجاری گلستان، بازار شهروند و مجتمع مولانا، مطمئنا می توانیم قسمتی عمدهای ازمشکلات اقتصادی شهرداری که با مواجه هستیم را رفع کنیم.

دکتر مهرداد کریم زاده به برگزاری جلسه ای به همراه محمد خدادادی ریاست شورای اسلامی شهر تایباد   با رئیس اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن وتجارت اشاره و ابرازداشت:خوشبختانه بعد از تحلیل و بررسی وضعیت موجود و چشم انداز آینده این مجتمع، مقرر گردید که ۱۷ باب مغازه در طبقه همکف این مجتمع که با طراحی زیبا و شیک بانجام رسیده است، برای یکی از صنوف خاص به عنوان مثال برای صنف طلا وجواهری ها بصورت اجاره یا رهن  واگذار گردد.

شهردار تایباد که به همراه مهندس خواجه احمدی معاونت اداره عمران شهرداری از این محل بازدیدی می نمود، افزود: با توجه به اهتمام و درایت مهندس خواجه احمدی و مجموعه عمران شهرداری در توسعه عمران و آبادانی ایندیار،  امیدواریم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code