خانه » تمامی مطالب » اخبار » شهردار تایباد از افزایش فعالیتهای فرهنگی هنری شهرداری با کمک هنرمندان شهر خبر داد.
شهردار تایباد از افزایش فعالیتهای فرهنگی هنری شهرداری با کمک هنرمندان شهر خبر داد.

شهردار تایباد از افزایش فعالیتهای فرهنگی هنری شهرداری با کمک هنرمندان شهر خبر داد.

به گزارش سایت خبری، روابط عمومی شهرداری تایباد در دیدار جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، حسن سالاری رئیس اداره کتابخانه های شهرستان،  محسن چهاریاری معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری با مهندس کریم زاده،  شهردارتایباد از افزایش فعالتیهای فرهنگی هنری شهرداری با کمک هنرمندان شهر خبر داد.

وی مهمترین متاع جامعه هنری را  نیروی انسانی خبره و دلسوز برشمرد و گفت: خوشبختانه در بین هنرمندان تایبادی افرادی توانمند، خلاق و کوشا حضور دارند که هر یک می توانند به تنهایی یک شهر را در مسر رشد و شکوفایی قرار دهند.

شهردار تایباد استفاده از پتانسیل های موجود و بهره مندی از فرهنگ و هنر اصیل تایبادی در جذب گردشگر و ایجاد درآمد پایدار برای شهردا ری و جامعه هنری شهر را از اهداف خود در شهرداری تایباد بیان داشت و افزود: مطمئنا با ظرفیتها و داشته‌های منحصر بفرد در منطقه می توان ضمن اشتغال زائی هنرمندان  در خصوص رونق صنعت توریست و گردشگر نیز به موفقیت دست پیدا نمود.

مهندس کریم زاده با درخواست از هنرمندان در راستای کمک به شهرداری جهت  بهسازی مبلمان و سیمای شهر گفت: روح لطیف و نگاه ویژه هنرمندان می تواند در چشم انداز زیبای شهر نقشی بی بدیل ایفا نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code