خانه » تمامی مطالب » اخبار » مهندس مهرداد کریم زاده: معاونت خدمات شهری شهرداری، سهم عمده ای در ترسیم مبلمانی شهری ایمن و زیبا را دارا می باشد.
مهندس مهرداد کریم زاده: معاونت خدمات شهری شهرداری، سهم عمده ای در ترسیم مبلمانی شهری ایمن و زیبا را دارا می باشد.

مهندس مهرداد کریم زاده: معاونت خدمات شهری شهرداری، سهم عمده ای در ترسیم مبلمانی شهری ایمن و زیبا را دارا می باشد.

 

به گزارش سایت خبری شهرداری تایباد، مهندس کریم زاده شهردار تایباد، در جلسه بررسی وضعیت موجود معاونت خدمات شهری و اقدامات ارتقای خدمات این واحد در سطح شهر، در خصوص جایگاه و عملکرد این واحد اظهار داشت: معاونت خدمات شهری شهرداری، سهم عمده ای در ترسیم مبلمانی شهری زیبا و با نشاط و نیز فراهم ساختن زمینه ایمنی و آسایش شهروندان را عهده دار می باشد.

وی با بیان اینکه گستردگی وظایف و فعالیتهای واحد خدمات شهری، نشان از اهمیت این واحد در شهرداری‌هاست، گفت: خوشبختانه مدیریت و تمامی مجموعه کارکنان واحدخدمات شهری افرادی متخصص، مجرب، کارآمد و بومی هستند که این خصایص، پیشرفت و  ارتقای کیفیت کار را باعث می شود و باید به نحو مطلوب از آن بهره برداری نمود.

شهردار تایباد با تاکید بر حفظ و کرامت نیروهای شرکتی و پاکبانان عزیز، گفت: کارگری که از حداقل امکانات برای انجام کار خود بی بهره است، نمی توان از آن انتظار کار خوب را داشت، هر چند که نیروهای حاضر در فعالیتهای روزانه شهردای، حق الانصاف افرادی متدین، مجرب و با وقار هستند که برای انجام وظایف خود از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

 مهندس کریم زاده همچنین افزود: امروز ساماندهی سیما و منظر شهری به دغدغه ای جدی برای شهروندان و خادمینشان در شهرداری تبدیل شده است که اقدامات انجام شده توسط واحد خدمات شهری در این حوزه برای تمامی همشهریان عزیز تایبادی مشهود و قابل تقدیراست.

شهردار تایباد در نهایت با ابراز خرسندی از وضعیت شهر بالاخص آراستگی و زیبائی مبلمان شهری، فضاهای سبز تفریحی، بوستانها و پارکها و … و نیز تاکید بر حفظ و استمرار فعالیتهای روزانه حاضر بر تلاش جهت ارتقای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، هر گونه کار و فعالیت مبتنی بر رضایت شهروندان فهیم تایبادی را هدف غائی و مهم مجموعه شهرداری تایباد بیان داشت.

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code