خانه » تمامی مطالب » اخبار » اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تایباد با حضور در دفتر امامان جمعه شهرستان، از عزم جزم خود، جهت ایجاد تحول شگرف، در سطح شهر خبر دادند.
اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تایباد با حضور در دفتر امامان جمعه شهرستان، از عزم جزم خود، جهت ایجاد تحول شگرف، در سطح شهر خبر دادند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تایباد با حضور در دفتر امامان جمعه شهرستان، از عزم جزم خود، جهت ایجاد تحول شگرف، در سطح شهر خبر دادند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد، مهندس کریم زاده شهردار تایباد، به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تایباد با حضور در دفتر حضرت حجه السلام ملکی و جناب مولوی توکلی امامان جمعه معزز تشیع و تسنن شهرستان ضمن پذیرا شدن هر گونه انتقاد و پیشنهاد از سوی روحانیون معزز جمعه و جماعات، از حل مشکلات موجود شهر در اسرع وقت خبر دادند.

در این دیدارها، حجه السلام ملکی امام جمعه شهرستان تایباد، تقوا و پیروی از سیره پیامبر اکرم و ائمه معصومین علیهاالسلام را بهترین راه در راستای جلب رضایتمندی مردم از سوی مسئولین برشمرد و افزود: مسئولین ما تا زمانی که در مسیر انبیا و معصومین و منویات امام راحل(ره)  و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) حرکت و خدمت صادقانه به مردم را نصب العین خود قرار دهند، موفق خواهند بود و هیچ گزندی از سوی دشمنان به نظام وانقلاب نخواهد رسید.

حجه السلام ملکی رسیدگی به مسائلی همچون آسفالت، بهسازی مبلمان شهری، حفظ و گسترش فضاهای سبز شهری، ارائه خدمات مطلوب در زمینه نظافت و رفت و روب سطح شهر را خواسته بحق مردم از شهرداری دانست و بیان داشت: لازمه ی خدمت صادقانه و موفق در شورای اسلامی، دوری از حاشیه ها، ارتباط و همفکری با جوانان نخبه ی شهر و ارتباط با مردم و مساجد می باشد که خود موجب کار قوی، انتقاد کمتر و همراهی و حمایت مردم متدین و ولایتمدار تایباد می شود.

مولوی توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد نیز با بیان اینکه مردم این منطقه افرادی کم ادعا و کم توقع هستند، اظهار نمود: مشکلات موجود در شهر تنها با همدلی و تعامل بین مسئولین مرتفع خواهد شد و امروز به برکت وحدت و به همت و تلاش مسئولین  دلسوز منطقه، شاهد رشد و توسعه روز افزون در تایباد هستیم که انشالله با سعی و تلاش اعضای شورا و شهردار جدید شاهد تداوم این مهم باشیم.

امام جمعه اهل سنت تایباد موفقیت را اساس شورا و مشورت دانست و اظهار داشت: مشکلاتی و نواقصی از جمله آسفالت برخی معابر، جوی و جدول کشی در بعضی کوچه ها و خیابانها، احداث کمربندی متشکل از فضا سبز و درختان زیبا، احداث پارک جنگلی با استفاده از جاذبه های گردشگری و برخی دیگر مسائل، اموری است که با استفاده از تجربه و تخصص جوانان و نخبگان همین شهر قابل حل است و امیدواریم با شناختی که از سابقه درخشان مهندس کریم زاده و اعضای شورای اسلامی در دوره ششم داریم، پیشرفت و آبادانی تایباد و و در نهایت رضایمندی تایبادی های عزیز را شاهد باشیم.

محمد خدادادی رئیس شورای اسلامی شهر تایباد نیز در دیار با تقدیر از حس اعتماد و رای مردم به اعضای دوره ششم شورای اسلامی، تحقق شهری آرمانی و ایمن و بانشاط را مستلزم همکاری و تعامل بین تمامی دستگاه های اجرائی و بالاخص همکاری مردم عنوان نمود و افزود: خوشبختانه امروز حمایت ها و رضایتمندی اهالی دیار تایباد خصوصا در انتخاب شهردار،  باعث افزایش روحیه خدمتگزاری در اعضای شورا و شهرداری گردیده و مطمئنا مردم شریف تایباد در آینده ای نچندان دور به آنچه که از یک شهر خوب انتظار دارند، دست خواهند یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر تایباد گفت: تلاش شهردار و اعضای شورای شهر این است که خلأ ها و دغدغه های مردم شهر را مرتفع کنند  و در این بین انتظار داریم که رهنمود و ارشادات روحانیون معزز در مسیر راه شورا و شهرداری و استفاده از تریبون های نماز جمعه و جماعات جهت انتقال خواست های مردم از شورا و شهرداری و بالعکس نقش مهمی دارند و امید این مهم از خادمین مردم در همه پستها و سمتها دریغ نشود.

همچنین مهندس کریمزاده شهردار تایباد نیز در این دیدارها با تقدیر از حسن اعتماد اعضای شورا و نیز تقدیر از حمایتهای بی شائبه  و صادقانه مردم، که ا هم اکنون با شهرداری اعلام همکاری نمودند، ابراز داشت: آنچه خواسته بحق مردم و مسئولین از شهرداری است، دور از دسترس نبوده و تنها با همکاری و همراهی دستگاه های اجرائی شهرستان و نیز اهالی متدین و شریف تایباد می توان به شهری آرمانی، ایمن و بانشاط دست یافت.

وی ادامه داد:  از همه روحانیون و علمای محترم،  نخبگان، بزرگان، فرهیختگان و تک تک همشهریان خود تقاضامندم تا در هر لحظه از شبانه روز شهردار و شهرداری را از انتقادات و پیشنهادات محروم ننمایند و همواره به عنوان صاحبان اصلی این خاک، مطالبه گر حق و حقوقات بحق خود باشند.

شهردار تایباد در پایان شفافیت مالی، حفظ و گسترش فضای سبز شهری، ایجاد درآمدهای پایدار مستمر برای شهرداری، پیشرفت و توسعه عمرانی شهر، بهسازی و زیباسازی مبلمان شهری، استفاده از نیروهای مجرب و متخصص در امور شهری و شهرداری، دوری از جناح ها و جنجالهای سیاسی، تکریم ارباب رجوع، شهرداری پاسخگو و نیز کاهش هزینه های مردم در صدور مجوزهای ساخت و ساز و تبدیل کاربری‌ها، عوارض و…  را از جمله برنامه های خود در شهرداری تایباد عنوان نمود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code