خانه » تمامی مطالب » اخبار » در دیدار شهردار تایباد با سرهنگ امیراحمدی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بر تقویت تعاملات و مراودات طرفین تاکید شد.
در دیدار شهردار تایباد با سرهنگ امیراحمدی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بر تقویت تعاملات و مراودات طرفین تاکید شد.

در دیدار شهردار تایباد با سرهنگ امیراحمدی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بر تقویت تعاملات و مراودات طرفین تاکید شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تایباد در دیدار مهندس مهرداد کریمزاده شهردار تایباد با سرهنگ امیراحمدی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان طرفین بر تقویت تعاملات و مراودات با توجه به برخی تشابهات کاری تاکید نمودند.

مهندس کریم زاده  در این دیدار با اشاره به این موضوع که شهرداری و نیروی انتظامی دو نهادی هستند که بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند، گفت:  تعامل و همکاری این دو نهاد می تواند رفاه و امنیت اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

شهردار تایباد حل بسیاری از مشکلات سطح شهر را مستلزم تقویت و همکاری مناسب و بموقع شهرداری و نیروی انتظامی برشمرد و افزود: بدون شک امنیتی که نیروی انتظامی در شهر ایجاد می کند، می تواند در حفظ و روند رو به رشدوتوسعه شهر کمک شایانی نماید.

سرهنگ امیراحمدی نیز ضمن تبریک انتصاب مهندس کریم زاده به عنوان شهردار تایباد، اظهار داشت: مبلمان و سیمای شهری نقش مهمی در ایجاد امنیت روانی و اجتماعی شهروندان را دارا می باشد که این امر باعث کاهش بزه و برخی جرایم در سطح شهر می شود.

فرمانده منتطقه انتظامی شهرستان تایباد،  با بیان اینکه باید همه دستگاهها و نهادهای فرهنگی در جهت رفع آسیب ها اجتماعی برنامه های فرهنگی مناسب را در دستور کار خود قرار دهند، تاکید نمود: تمامی بخش های مختلف نیروی انتظامی در جهت رضایتمندی شهروندان و ارتقاء امنیت در سطح جامعه آمادگی لازم، جهت همکاری با همه دستگاه‌ها بالاخص شهرداری را دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code