خانه » تمامی مطالب » اخبار » اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم در سرلوحه‌ی کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی قرار دارد.
اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم در سرلوحه‌ی کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی قرار دارد.

اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم در سرلوحه‌ی کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی قرار دارد.

به گزارش سایت خبری روابط عمومی شهرداری تایباد، با قرار گرفتن هفته نیروی انتظامی، مهندس کریم زاده شهردار تایباد، ضمن گرامیداشت و تبریک این ایام از تلاش های صادقانه و مجاهدانه پرسنل خدوم نیروی انتظامی تقدیروتشکر نمودند.

وی با بیان اینکه امروزه اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون فداکاری و جانفشانی‌‌های نیروهای مسلح در پاسداری از نظم و امنیت است، قطعا موفقیت در عرصه‌های مختلف در سایه امنیت و آرامش به‌دست می‌آید اظهار داشت:  نیروی انتظامی امروزه در کشور نقش موثر و تاثیرگذاری در این حوزه دارد.

شهردار تایباد، نیروی انتظامی را به‌عنوان نهادی برخاسته از مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد که همواره نماد شجاعت، دلاوری و ایثارگری محسوب می‌شود و افزود: غیورمردان ناجا همواره نقش برجسته‌ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته‌اند و در دیار طیبات که دارای ۹۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان است، با حضور مقتدرانه در مرزها، از کیان و خاک ایران صیانت و حراست می نمایند که تقدیم شهدای عرصه نظم و امنیت در خطه مرزی تایباد خود گواه و نشان‌گر این مسئله است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را خدمت سبزپوشان عرصه نظم و امنیت شهرستان مرزی تایباد تبریک و تهنیت گفته و از خدمات بی‌دریغ، بی‌وقفه و جانفشانی‌های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی نمود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

*

code